Većina žena želi da posjeduje prilično isti tip svog tijela a to je tijelo sa malo izraženom muskulatorom, ali ne premršavo. Žele da imaju izraženu mišićnu definiciju, posebno na rukama, stomaku, zadnjici i nogama. Kako bi postigla ovaj cilj, prosječna žena treba da izgubi suvišno masno tkivo i da poveća procenat mišićne mase. Postizanje prave linije kod žene nije ništa drugo nego kombinacija izražene mišićne mase i jako nizak nivo tjelesne masti. Kada bi samo izgubila suvišno masno tkivo bila bi mršava, jer žena sama po svojoj konstituciji ima skroz minimalno izražene mišiće. Da se to ne bi desilo, žena mora da radi treninge sa ozbiljnijim kilažama. Često smo vidjeli po fitness centrima kako žene dižu neke minijaturne bućice od po 1 ili 2 kg, ali prava istina je da ta minimalna kilaža neće nimalo pomoći kod izgradnje mišića. Kada se u kombinaciji spomene žena i dizanje tegova, često ćemo naići na negodovanje i odbojnost jer će većina ljudi reći da će dizanje tegova ženu učiniti ”nabildanom”. Osvrnimo se malo oko sebe i zapitajmo se kada smo u životu vidjeli ”nabildanu” ženu? Naravno, odgovor je NIKADA! Nikada niko od nas nije vidio uživo ženu sa prevelikim mišićima. Razlog tome je taj da žena po svojim genetskim sposobnostima jako teško dobiva na mišićnoj masi, tj. jako teško povećava obim svojih mišića, bez obzira koliko često i naporno trenira sa tegovima, što ne znači da ne može ojačati svoje mišiće tim treningom. Hormon koji direktno reguliše rast mišića je testosteron, a prosječni nivo testosterona kod žene je jedva 5-10% ukupne količine istog hormona kod muškarca. Jedno istraživanje je pokazalo da je posttrenažni nivo testosterona kod muškarca 45 puta veći nego kod žene, i to nije čudno jer trening sa opterećenjem kod žena aktivira estradiol (tip estrogena) i kortizol. Ukoliko ste ženska osoba i trenirate sa opterećenjem, nikada vam se neće desiti da se osjećate ”nabildanom” i mišićavom. To se dešava samo kod profesionalnih sportašica koje žive od toga i koje pored treninga sa tegovima uzimaju sva pomoćna sredstva počevši od dopunske ishrane, steroida i ostalih supstanci. Ukoliko ste još uvijek neodlučne da li da počnete sa treningom koristeći tegove, donijet ćemo vam nekoliko naučno-zdravstvenih činjenica koje podržavaju taj vid treninga za ženu:

-Šanse za dobivanje bolesti kao što dijabetes, visoki krvni tlak ili rak su u velikoj količini smanjene

-Vaše kosti jačaju, a samim tim i postura vašeg tijela

-Metabolizam ubrzava, brže sagorijeva energiju a to vam pomaže da ostanete fit

-Kvalitet vašeg života se povećava

-Imuni sistem vašeg organizma postaje itekako jači itd.

Kada govorimo o vašem izgledu, trening sa tegovima će ojačati vaše mišiće i samim tim će vaš cjelokupni imidž biti kvalitetniji. Čisti, zategnuti i definisani mišići će tijelo žene učiniti da izgleda jako i njegovano.

Ukoliko vam ni ovi razlozi nisu dovoljni da se odlučite na trening, reći ćemo vam i ovo: Jača i čvršća muskulatura ženi pomaže da ”sporije stari”. To znači da će tragovi starosti na vama biti uveliko manji ukoliko budete redovno trenirali.

Drage dame, vrijeme je da ostavite roze i ljubičaste ”tegove” od 1kg i da u ruke uzmete ozbiljnije tegove sa ozbiljnijom kilažom. 🙂