Zanimljivo je da su neka ispitivanja pokazala da se uzimanjem E/C/A i bez treninga postižu određeni rezultati, samo uz određenu dijetu, koliko li je tek onda efekat bolji ako kombiniramo pravilnu prehranu sa programom treninga za skidanje masnog tkiva.

Sada vas sigurno zanima kao stvar djeluje, koji su efekti, koje su najbolje doze, kada i kako ga uzimati i koji su negativni efekti!!? Krenimo redom i pažljivo čitajte.

Već smo nešto rekli o “kicku”, stimulativnom efektu, e pa efedrin u kombinaciji sa kofeinom ima vrlo jak stimulativni efekat, povećanjem adrenalina postajete agresivni (ne tako da nekoga istučete, kako alkohol može djelovati),nego ste jako motivirani za trening, iskaljujete se na željezu koje dižete i to mogli bi reći “životinjskom” snagom. I nakon najteže serije imate osjećaj (i ne samo osjećaj) da možete napraviti još više i više.

Tjelesna temperatura time raste i time počinje drugi, a to je termogeni učinak, jer se ubrzava metabolizam izmjene tvari a time i trošenje masti kao energije (sjetite se, već smo rekli da efedrin prvo koristi mast za energiju). Dakle, više napora je veća potrošnja energije, a rezultat je veće izgaranje masnih naslaga.

Time se poništava situacija da ako nemamo dovoljno ugljikohidrata u tijelu prije treninga,tijelo koristi i mišićne proteine za energiju. Zalihe glikogena u krvi ostaju na normali, a topi se mast.
E/C/A ujedno ima jedan jako korisni efekat susprezanja apetita što jednostavno znači da se ne osjećate stalno gladni, što pomaže reguliranju količine hrane u obrocima. Naravno, nikada nemojte zbog toga uzimati samo 2-3 obroka dnevno. Ukoliko ste u mogućnosti uvijek uzimajte 5-6 obroka, ali smanjite količine unesenih kalorija u svakom obroku i pazite na omjer proteina-ugljikohidrata-masti (neki autori preporučuju omjer 50-35-15).