Za jačanje svakog od mišića postoji adekvatna vježba. Za leđne mišiće to su svakako zgibovi. Mnogi će radije dizati utege nego se usuditi raditi zgibove, jer zgibovi su jako zahtjevni.  Mnogi na početku ne postižu zadovoljavajuće rezultate ali ne treba odustati.

Često se desi da ne možete uraditi nijedan zgib ali morate biti uporni. Ukoliko ste jedan od takvih onda vam preporučujemo vježbe koje imitiraju orginalni zgib. Ove vježbe su dosta lakše ali su jako dobra priprema za izvođenje pravog zgiba.

Uz ovaj vježbe razvićete adekvatnu snagu vaših leđa a nakon određenog vremena imati ćete dovoljno snage da radite prave zgibove a već smo vam naveli u našim predhodnim člancima da su zgibovi jedna od najbitnijih vježbi te da nikako ih ne smijemo izostavljati iz našeg trening programa.
U nastavku teksta vam donosimo nekoliko vježbi koje će vam pomoći da se pripremite za prave zgibove.

Zgib uz pomoć elastične trake

Za ovu vrstu vježbe potrebne su vam dvije elastične trake . Trake ćete zavezati za vratilo i Unutar svake trake položite jednu nogu i izravnajte ih. Trake će vam pružati određenu pomoć dok izvodite vježbe ali će vam opet trebati dosta snage da uradite ovu vrstu vježbe. Probajte uraditi 3 serije po 6 ponavljanja za početak. Nakon toga povećavajte postepeno broj ponavljanja a kada dostignete nivo da možete odraditi 3 serije po 12 ponavljanja zamjenite traku sa nekom koja ima manje elastičnosti.

 

 pull-up-bar

 

Ništa nije previsoko za čovjeka da postigne, al se do tog cilja mora penjati s velikom pažnjom i povjerenjem” – H.C. Anderson

 

Zgib uz skok

Zgib uz skok je također jedna od boljih alternative ili priprema za pravi zgib. Što se tiče ove vježbe bitno je naglasiti da što više koristite gornji dio tijela a ne snagu ili odraz vaših nogu. Dakle ovu vježbu ćete izvoditi tako što ćete postaviti klupicu ispod vratila (kao što je prikazano na slici ispod) . Ruke u ovoj vježbi su vam posve ispružene a koljena savijana odprilike 30 stepeni. Kada uradite skok potrebno je da bradom pređete nivo šipke. Kao što smo već napomenuli pokušajte ovu vježbu raditi tako što ćete što više koristiti gornji dio tijela.

 

 5_AnimalFlow_JumpPull

 

Obrnuti zgib na smith mašini

Zauzmite položaj na Smith mašini tako da vam šipka mašine bude negdje u razini prsa. Primite šipku kao da radite obrnute sklekove a noge neka vam budu spojene i ispružene, a stopala oslonjena na pete. Seriju započnite sa ispruženim rukama i podignite se sve dok vam prsa ne dodirnu šipku.

 Inverted-Row