Ogroman broj muškaraca sedmicama trenira prsa i ruke kako bi se spremili za plažu i ljetnu sezonu. Međutim to nisu mišići koji će vam dati veliki i atletski izgled.

Ništa vas ne čini bolje atletski građenim od dobro izgrađenog trapeza i gornjeg dijela leđa.  Pogledajte bilo kojeg hrvača, boksera ili mma borca i znat ćete o čemu govorimo. Pogledajte Evandera Holyfielda, Kena Shamrocka, Dave Batista-u, Randya Ortona, niti jedan od ovih momaka nije bodibilder, a svi izgledaju impresivno i atletski građeno. Tačnije, kada god sretnete nekoga sa velikim trapezom i dobro izgrađenim gornjim dijelom leđa pomislit ćete kako trenira neki od pomenutih sportova poput boksa, hrvanja ili mješovitih borilačkih vještina (MMA).

Prva stvar koju trebate uraditi ukoliko želite velika leđa i trašez jeste da počnete raditi mrtvo dizanje.

Kada se radi o postizanju snage i izgradnji mišićne mase ništa ne može pobjediti mrtvo dizanje. Ukoliko se izvodi pravilno, mrtvo dizanje će vam pomoći da izgradite snagu i mišićnu masu u vašem trapezu, donjim leđima, gornjim leđima i nogama.

Sljedeća vježba koju trebate raditi je tzv. “clean and press“.

Sa ovom vježbom ne samo da ćete izgraditi jaka leđa i trapez, nego ćete izgraditi i velika ramena, koja su još jedna od stavki na putu do impresivnog izgleda.

Treća vježba koju trebate uključiti u svoj trening jeste veslanje šipkom u pretklonu.

Veslanje šipkom u pretklonu je odlična vježba za izgradnju masivnih leđa, osim toga predstavlja i odličnu vježbu za zadnja ramena.

Četvrta vježba su zgibovi.

Zgibovi su poznati kao vrhunska vježba sa vlastitom težinom za izgradnju širokih leđa i atletskog “V” izgleda.

Ovo su četiri vježbe koje će vam dati najveći povrat na uloženi trud i osigurati vam da izgradite impresivan izgled.

// workout.ba