Ukoliko niste naročito upoznati sa CrossFit sistemom treninga, onda možete čuti mnogo čudnih termina od ljudi koji se bave CrossFitom. Na primjer može vas neko iznenaditi pitanjem “Za koliko vremena si odradio Fran-a?” Vjerovatno biste se zapitali koje taj ili ta Fran i o kakvom to vremenu taj neko priča?

Eh baš kao što vas u klasičnoj teretani pitaju koliko benčate, tako je u CrossFitu normalno da vas pitaju za koliko vremena ste odradili Fran-a ili bilo koji drugi trening (WODS – workout of the day), a koji nosi specifično ime.

Ko je Fran?

Fran u suštini predstavlja naziv treninga koji se sastoji od kombinacije thruster-a sa šipkom i zgibova.

Kako izgleda Fran?

Fran uključuje 3 runde sa po 21-15-9 ponavljanja i to thrusteri sa šipkom od 40 kg (tačnije 95 lbs = 43,09 kg) i zgibove.

Kako da odradite Frana?

Odradite 21 thruster, zatim 21 zgib, nakon toga 15 thrustera pa 15 zgibova i u posljednjoj rundi 9 thrustera i 9 zgibova. Cilj je da ovo sve odradite što je brže moguće.

Zašto biste trebali odraditi Frana?

Fran je u svijetu CrossFita sprint na 100 metara. Predstavlja mjerilo fizičke spreme i može se vremenom posmatrati kao pokazatelj napretka. U početku rezultat vašeg Frana može biti dosta loš u smislu da vam treba mnogo vremena da ga završite, ali ukoliko se budete pridržavali treninga vidjet ćete nevjerovatan napredak i od nekoliko minuta u vremenu, za kratak period.

Dajte Franu priliku:

  • 21 thruster sa šipkom 21 zgib
  • 15 thrustera sa šipkom 15 zgibova
  • 9 thrustera sa šipkom 9 zgibova

Odradite 3 runde i mjerite svoje vrijeme.

Kako izvoditi thruster sa šipkom?

Kako izvoditi zgibove ?

Pogledajte kako Rich Froning izvodi Frana na CrossFit igrama 2012. godine:

Javite nam vaše Fran vrijeme? 🙂

// workout.ba