Najnovije

  • Kućni trening za žene #7

    16. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

Visokoproteinska ishrana – kratki vodič

0

Kada je riječ o važnim makronutrijentima teško da možete naći korisniji nutrijent od proteina i to je tako sa razlogom.

Protein osim što pomaže u održavanju i izgradnji mišićnog tkiva, također je esencijalan za zdravlje i funkciju ćelija.

Stimulacija lučenja hormona rasta (HGH) prirodnim putem

0

Osnovna uloga hormona rasta u našem tijelu je rast tkiva (mišićnog) i organa. Pravilno lučenje hormona rasta je od ključnog značaja u prirastu mišićne mase (posljedica treninga, posebno treninga snage). Lučenje hormona rasta je na najvišem nivou u mlađem dobu dok ubrzano rastemo i razvijamo se, a nivo lučenja hormona rasta postepeno počinje da opada kako starimo. Pol takođe igra važnu ulogu u lučenju hormona rasta koji proizvodimo, pa možemo da zaključimo da žene ozbiljno prednjače.

Kako jesti ukoliko se odlučite za keto dijetu

1

Jedno od najčešćih pitanja koja se tiču keto-dijete odnosi se na pravilan odabir namirnica. Da, cilj nam je da što brže dođemo do stanja ketoze ( tj. pojave ketonskih tijela u krvi kao alternativnih izvora energije, u koncentraciji od 0,5 – 5 mmol/L) , kao i da se u tom stanju dovoljno dugo održimo. Da, cilj nam je da naše tijelo natjeramo da maksimalno koristi masti kao izvor energije, ali nas u tome mogu spriječiti skriveni izvori „svarljivih“ ugljenih hidrata, kao i previše proteina (amino kiselina) na meniju ( glikoneogeneza).

Kako izgleda proces varenja proteina

0

Unošenje proteina

Prirodni izvori proteina su gotovo sve namirnice životnjskog i biljnog porijekla s tim što se razlikuju po aminokiselinskom sastavu. Namirnice koje sadrže 8-10 esencijalnih amino kiselina u adekvatnom odnosu su mlijeko, meso, jaja i soja. Ostale namirnice ne sadrže dovoljan broj amino kiselina, ali se njihovim kombinovanjem dobija kompletan sastav amino kiselina. Ovo kombinovanje je značajno kod vegetarijanske ishrane.

Ishrana za mlade borce

1

U mladosti je važno osnažiti zdravlje i pomoći olakšati normalan razvoj. Isto vrijedi i za boksere i borce općenito.

Robbie Seaborne za Boxing News donosi četiri pravila prehrane za mlade boksere. Ograničavanje prehrane u mladoj dobi može imati velike utjecaje na razvoj i ukupno zdravlje borca i stoga oko ovoga se nikada ne bi trebali raditi kompromisi.

Blagodati chia sjemenki

0

Chia sjemenke (lat. Salvia hispanica) plod su biljke iz porodice metvice, koja raste u Meksiku i Gvatemali. Povijest nam kazuje da je chia bila vrlo važna biljka u aztečkoj civilizaciji. I po izumiranju aztečke civilizacije, chia je ostala u upotrebi u toj regiji, ali je ostatak svijeta nije poznavao do prije četvrt stoljeća. Tada ju je istraživač Wayne Coates počeo proučavati kao mogući usjev za farmere na sjeveru Argentine. Coates je započeo svoj rad na chiji 1991., postavši zagovornik primjene tih sitnih sjemenki u kulinarstvu i alternativnoj medicini.

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.