Najnovije

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte kako izgleda trening poznatog UFC komentatora Joe Rogana

    12. Jula 2018.

    Poznato je da UFC-ov komentator Joe Rogan veliki fan treninga i da aktivno trenira, te da je crni pojas u nekoliko borilačkih vještina. Međutim za 51-godišnjaka njegov trening izgleda zaista impresivno. (više…)

Mentalna priprema sportaša prije takmičenja

0

Gotovo u svakom profesionalnom sportu, takmičari su približnog nivoa sposobnosti, ovdje mislimo na atribute poput snage, brzine, kondicije i tehnike. Ipak u svakom sportu imate pojedince koji izlaze kao pobjednici, dok drugi nikada ne dosegnu ovaj nivo. Razlika između vrhunskih atleta i pobjednika jeste ta što pobjednici uspjevaju da ovladaju mentalnim pritiskom. Oni u ključnim momentima ignorišu i prihvataju pritisak kao jednu od stavki u njihovom performansu.

Puls kao važan zdravstveni i sportski pokazatelj

0

Bilo da ste aktivan sportaš ili rekreativac postoje određeni signali koje nam šalje naše tijelo, a koje bi trebalo da razumijemo te da se ponašamo u skladu sa onim što nam oni poručuju. Čak i da niste fizički aktivna osoba, što se nadam da nije slučaj, ovaj članak vam može koristiti. Informacije koje ću podijeliti ovdje potpadaju više pod neko opšte znanje koje bi bilo korisno da svako od nas posjeduje, a ukoliko aktivno trenirate ili se bavite nekim sportom onda će vam svakako pomoći da kvalitetnije pratite svoje performanse na treningu.

Visokoproteinska ishrana – kratki vodič

0

Kada je riječ o važnim makronutrijentima teško da možete naći korisniji nutrijent od proteina i to je tako sa razlogom.

Protein osim što pomaže u održavanju i izgradnji mišićnog tkiva, također je esencijalan za zdravlje i funkciju ćelija.

Priča o starom samuraju i njegovim učenicima – kako reagovati na zavist, mržnju, uvrede i zlobu

0

Samuraj je grupu učenika, i obučavao  ih mudrosti i ratnim vještinama. Jednog dana, za vrijeme obuke, došao je mladi ratnik, poznati po svojoj grubosti i okrutnosti.

Zdrav UM: Uljepšajte si dan na ova četiri načina

0

„Sretan i ispunjen dan je za svakog od nas različit“, kaže Bobbi Anderson, life-coach i psihologinja…. Za nju je sretan dan ispunjen s ljubavlju, smirenošću i mirom. Međutim, ona sreću pokušava pronaći čak i u momentima tuge, razočarenja i haosa.

Stimulacija lučenja hormona rasta (HGH) prirodnim putem

0

Osnovna uloga hormona rasta u našem tijelu je rast tkiva (mišićnog) i organa. Pravilno lučenje hormona rasta je od ključnog značaja u prirastu mišićne mase (posljedica treninga, posebno treninga snage). Lučenje hormona rasta je na najvišem nivou u mlađem dobu dok ubrzano rastemo i razvijamo se, a nivo lučenja hormona rasta postepeno počinje da opada kako starimo. Pol takođe igra važnu ulogu u lučenju hormona rasta koji proizvodimo, pa možemo da zaključimo da žene ozbiljno prednjače.

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.