Imate previše masti oko predjela vašeg trbušnog zida

Najefikasniji način u postizanju isklesanih trbušnih mišića jeste popravljanje vaše ishrane. Kada su u pitanju trbušnjaci trening vas može dovesti samo do određene granice. Potreban vam je pametan plan ishrane kako biste smanjili procenat tjelesne masti i otkrili trbušne mišiće u suprotnom sav vaš trud u teretani i hiljade trbušnjaka neće uroditi plodom.

Niste raznovrsni u treningu trbušnjaka

Kao i svaki mišić na tijelu tako je i trbušnjake potrebno trenirati iz različitih uglova i dimenzija tako da se stvarno mogu istaći. Kombinirajte vježbe tako da pogodite svaki dio svog trbušnog zida. Isprobajte plank, tzv. mrtvo dizanje-aktovku (suitcase deadlifts) i mrtvu bubu (dead bugs).

Ne trenirate dovoljno žestoko

Počnite trenirati trbušni zid koristeći se težinama tako da se vaši trbušnjaci razviju kao i vaše ostale mišićne grupe. Kombinujte sa brojem serija i ponavljanja. Na primjer, u jednom treningu odradite sve vježbe sa vlastitom težinom sa broj ponavljanja između 15-30. Tokom sljedećeg treninga odradite manji broj ponavljanja, između 8-12 koristeći se opterećenjem. Povećavajte težinu kako budete napredovali.

Trbušnjacima pokušavate sagorjeti salo

Nije moguće sagorjeti salo samo na pojedinim dijelovima tijela tako što ćete češće raditi vježbe za taj dio tijela. Nije moguće kontrolisati mjesto na svom tijelu sa kojeg ćete sagorjeti salo. Jedini način da sagorite salo sa svog trbušnog zida je tako što ćete polako i postepeno sagorjevati ih tjelesnu masnoću sa kompletnog tijela koristeći se kardio treningom, pravilnom ishranom i treningom izdržljivosti. Može potrajati mjesecima pa čak i godinama da otkrijete svoje trbušne mišiće u zavisnosti od toga koliki je trenutni procenat vaše tjelesne masnoće. Važno je da budete uporni i pametni kada je u pitanju vaš boravak u kuhinji.

Svakodnevno trenirate svoje trbušnjake

Za najbolje rezultate, direktno trenirajte trbušni zid 2-3 puta sedmično. Kako se vaši trbušnjaci budu razvijali i kada postanu snažniji onda ih možete uključiti u vaš trening svaki drugi dan.

Prečesto mijenjate svoju dijetu

Pozdravite se sa raznim glupim dijetama i usvojite fitnes kao svoj način života. Ukoliko uspijete konstantno da jedete zdravu hranu i naporno trenirate primjetit ćete da će se vidljivost vaših trbušnjaka poboljšati u samo nekoliko sedmica.

// workout.ba