Ne jedete dovoljno

Prvi i osnovni razlog zašto ne dobijate na mišičnoj masi jeste da ne jedete dovoljno. Da biste dobili na mišićnoj masi morate unositi proteine, ugljikohidrate i masti.
Možete dizati tegove do beskonačnosti ali bez kvalitetne ishrane , nećete ostvariti značajne rezultate i dobiti na mišičnoj masi.

Odmor !

Odmor je također jedna od bitnijh stavki da bi se dobilo na mišićnoj masi.Nakon što odradite trening jedne velike skupine mišića (npr leđa) potrebno je 3-4 dana prije nego se taj dio tijela ponovo može vježbati kao primarna mišićna grupa u vašem trening programu.

Ne unosite dovoljno proteina

Ako je vaš cilj izgradnja mišićne mase namirnice poput jaja , ribe , bijelog I crvenog mesa moraju biti dio vaše svakodnevnice. Za osobe koje se žele baviti bodybuildingom i žele izgraditi svoje mišiće, preporučuje se 2,6 do 3 grama proteina po kilogramu tjelesne težine.


Nemate konstantu u svojim treninzima i ishrani

Morate imati tačno određene ciljeve šta zapravo želite . Ukoliko želite da dobijete na mišičnoj masi nemate pravo da pravite pauze , da trenirate jednu sedmicu pa jednu da odmarate i slično , morate tačno imati određen plan treninga i ishrane da bi postigli željene rezultate.

Ne trenirate dovoljno intenzivno

Morate biti svjesni činjenice da nije dovoljno samo raditi benč 60 kg i uraditi 10 ponavljanja. Intenzitet znači i podrazumijeva da morate trenirati do otkaza, tj. do onog trenutka kada ne možete izvesti  nijedno dodatno ponavljanje. ( nije potrebno ni pretjerivanje u intenzitetu). Također je bitno i konstatno povečanje težina sa kojima radite kako bi se mišić prilagodio novoj težini i tako ostvario napredak.