Efikasnije sagorijevanje sala

Mislite da trening sa tegovima koristi samo osobama koje žele napumpane mišiće? Razmislite još jednom. Iako mnogi trening sa tegovima povezuju automatski sa nabacivanjem mase u poređenju sa kardiom, trening sa tegovima pobjeđuje kada je u pitanju sagorijevanje kalorija. Velika prednost treninga sa tegovima je to što tijelu omogućava sagorijevanje kalorija tokom i nakon treninga.

Više mišića znači veću potrošnju kalorija

Kako povećavate svoju snagu i čistu mišićnu masu vaše tijelo će efikasnije trošiti kalorije. Dnevne mišićne kontrakcije od treptaja očima do teškog čučnja u teretani doprinose vašem dnevnom trošenju kalorija. Sjedenje sagorijeva manje kalorija od stojanja; stojanje sagorijeva manje kalorija od hodanja, a hodanje sagorijeva manje kalorija od treninga sa tegovima.

Oblikovanje tijela

Kako gradite svoje mišiće vaše tijelo počinje da dobiva lijep izgled. Trening izdržljivosti će vam pomoći da smršate, ali prilikom tog mršanja ćete gubiti i salo i mišiće. Ukoliko gubite i salo i mišiće onda možete izgubiti i željeni izgled. Trening snage sa druge strane vam pomaže da održite mišiće i postignete tijelo kakvo želite.

Kvalitetan san

Trening snage u značajnoj mjeri poboljšava kvalitet vašeg sna tako što vam pomaže da lakše i brže utonete u duboki san te da se rjeđe budite tokom noći.

Više energije

Kao što smo spomenuli trening sa tegovima vam omogućava potrošnju energije i nekoliko sati poslije treninga.Umjesto što ćete popiti poslijepodnevnu kafu, bolje vam je da se uhvatite šipke sa tegovima.

Zdravlje srca

Trening sa tegovima može smanjiti rizik od srčanih bolesti i odobren je kao zdrav način vježbanja od strane Američke asocijacije za zdravlje srca.

Zdravlje kostiju

Kako starite povećava se rizik od gubitka mišićne mase, ali i kostiju. Žene u postmenopauzi imaju veći rizik od osteoporoze jer tijelo više ne luči estrogen. Trening sa tegovima je odličan način da se izbore sa gubitkom koštane mase i da smanje rizik od osteoporoze.

Oslobađa od stresa

Vježbanje je općenito odličan način da kontrolišete stres. Osobe koje redovno treniraju dokazano bolje reaguju na stresne situacije.

// workout.ba