Postoji jednostavna stvar koju možete uraditi kako biste povećali svoju mišićnu masu i izgubili višak sala. Prestanite jesti 2-3 sata prije nego krenete na spavanje. Odlazak u krevet sa osjećajem gladi nije loša stvar za izgradnju mišića, gubitak sala i općenito za vaše zdravlje.

Svaki put kada pojedete neki obrok vaš metabolizam se malo ubrza. Međutim u večernjim satima kada je vrijeme za spavanje ovaj proces ima suprotan efekat. Navečer vaše tijelo prirodno usporava brzinu vašeg metabolizma. Par sati nakon večere vaše tijelo se priprema za spavanje. Tokom spavanje jedine kalorije koje ćete sagorjeti su kalorije koje su potrebne za osnovne tjelesne funkcije kao što su otkucaji srca, disanje i pokreti očiju tokom REM faze sna.

Obrok prije odlaska na spavanje, a posebno štrobasti ugljikohidrati će vam povećati nivo šećera u krvi. Inzulin se također oslobađa u vašoj krvi kako bi se stabilizovao ovaj iznenadni porast nivoa šećera u krvi.  Ovo je loše zato što se oko 80-90% ljudskog hormona rasta (HGH – hormon koji kontroliše starenje, metabolizam, rast i oporavak ćelija, te kontroliše odnos vaše čiste tjelesne mase u odnosu na salo) otpušta dok spavate. Visok nivo inzulina u krvi ograničava količinu hormona rasta koji se otpušta u vaš krvotok.

Šta možete uraditi kako biste maksimizirali proizvodnju hormona rasta (HGH-a)?

– Jedite najkasnije 3 sata prije odlaska na spavanje. Planirane kalorije iz ugljikohidrata pojedite u toku dana.

– Vaš posljednji obrok bi trebao biti neki čisti protein i neškrobasti ugljikohidrati poput povrća. Izbjegavajte škrobaste ugljikohidrate poput tjestenine, hljeba, bijele riže, pahuljica i krompira. Ukoliko želite izgraditi mišićnu masu dobri izvori čistih proteina su pileća prsa, malomasni kravlji sir, riba, puretina i kazein.