U cilju promocije fizičke aktivnosti i zdravog načina života naših čitatelja i kupaca, workout.ba ekipa se odlučila započeti seriju izazova gdje će pobjednici biti nagrađivani nagradom po vlastitom izboru.

Nakon uspješno odrađenog prvog workout.ba izazova i drugog workout.ba izazova, vrijeme je da pred naše čitatelje i posjetioce postavimo novi izazov i dodijelimo novu nagradu.

U prvom workout.ba izazovu od naših učesnika smo zahtijevali da urade maksimalan broj pravilnih sklekova, a u drugom izazovu pravilne zgibove.

Kao i u prethodna dva izazova, prvo moramo staviti naglasak na pravilno izvođenje vježbe jer smo u prvom izazovu dobili veliki broj videa gdje učesnici nisu vježbe izvodili u punom pokretu. Dakle, potrebno je da vježbe izvodite u punom pokretu sa pravilnom formom da bi vaš video bio uzet u razmatranje. Vježbe izvodite prema uputsvu koje ćemo navesti u daljnjem dijelu teksta.

U trećem workout.ba izazovu cilj je da što duže izdržite u položaju za “plank”.  Dakle ovaj put ćete se takmičiti u izdržljivosti i neće biti ponavljanja, međutim i dalje će biti važno da vježbu izvodite sa pravilnom formom i položajem tijela da bi vaš video bio uzet u razmatranje.

 Kako izvoditi izdržaj (plank)?

”Plank” je jedna forma vježbe sa vlastitom težinom koja nikada neće izaći iz mode, i to je jedna od najefektivnijih vježbi koje možete raditi sa vlastitom težinom.

Trbušni mišići pružaju podršku leđima i kičmenoj moždini, pa tako i igraju vitalnu ulogu u prevenciji povreda mišića leđa. Kako bi se ta funkcija uspješno realizovala, trbušni mišići moraju biti jaki i moramo ih trenirati redovno. Redovno izvođenje ”plank” vježbe je odličan način da ojačate vaš trup, a također i da ojačate i dodatno osigurate vašu kičmu. Ukoliko želite da saznate zašto je još dobro raditi plank možete pročitati ovaj članak.

Iako izgleda jednostavno, plank zahtijeva mnogo energije da bi se pravilno izvodio. Osnova ove vježbe jeste da držite kompletno tijelo iznad poda nekoliko minuta tako što ćete se pridržavati svojim rukama i stopalima. Plank je statička vježba i kod nje nema pokreta, zbog toga je izuzetno važna pravilna forma prilikom njihovog izvođenja. Kao rezultat izvođenja ove vježbe, izgradit ćete trbušnjake, ojačati ramena, noge, ruke i leđa.

Pravilno izvođenje planka

  1. Lezite na stomak kao da želite raditi sklekove. Razlika u odnosu na sklekove jeste što umjesto dlanova kod planka morate saviti laktove pod 90 stepeni i pridržati svoje tijelo. Osnovna ideja vježbe jeste da tijelo bude pravo poput daske nekoliko minuta, te je potrebno da tijelo držite čvrsto pod tenzijom bez opuštanja.
  2. Stopala je potrebno da držite blizu kako biste zadržali tenziju u vašim mišićima jezgre.
  3. Noge trebaju da su opružene pravo i da ih držite čvrsto kao i ostatak tijela. Pazite da ne savijate koljena i da ne dirate pod sa njima. Ova pozicija vrši dodatni pritisak na vaše trbušne mišiće i noge. Vašu stražnjicu također morate držati čvrsto kako biste aktivirali donje trbušne mišiće.
  4. Donja leđa: Donja leđa su najbitniji dio izvođenja ove vježbe. Donja leđa moraju konstantno biti ravna ukoliko želite da ovu vježbu izvodite efikasno. Izbjegavajte da pomjerate ili savijate donji dio leđa.
  5. Uvucite stomak što je moguće više. Ovaj pokret će stvoriti dodatnu tenziju na vaš trbušni zid.
  6. Držite svoje laktove pod uglom od 90 stepeni tačno ispod vaših ramena. Ovo će vam pomoći sa naporom te aktivirati i vasa ramena.

Video izvođenja planka:

Da napomenemo zanimljiv podatak o planku, a to je da svjetski rekord u planku iznosi 5 sati 15 minuta i 15 sekundi.

Pravila izazova

Da biste učestvovali u izazovu potrebno je da snimite video materijal u kojem izvodite vježbu.

Kako bi potvrdili vjerodostojnost videa na početku snimanja potrebno je da pred kamerom kažete „Prihvatam workout.ba izazov“.

U razmatranje ulaze samo takmičari koji budu vježbu pravilno izvodili, u ovom izazovu radi se o izdržaju (plank).

Kameru je potrebno postaviti tako da se vidi komplet tijelo i izvođenje vježbe.

Video materijal ili YouTube linkove je potrebno poslati na mejl info@workout.ba ili u inboks naše facebook stranice www.facebook.com/workout.ba/ do 25.04.2016., a pobjednici će biti izvučeni 28.04.2016.

Učešće u igri imaju pravo sve osobe sa prebivalištem na području Bosne i Hercegovine.

Nagrade:

Nagradu osvajaju 1 muškarac i 1 žena koji ostanu najduže u poziciji izdržaja (planka). Nagradu biraju sami iz našeg workout.ba shopa u vrijednosti do 60 KM. Workout.ba dobitnicima šalje nagrade besplatno na njihovu kućnu adresu.

Vaš workout.ba tim.