U cilju promocije fizičke aktivnosti i zdravog načina života naših čitatelja i kupaca, workout.ba ekipa se odlučila započeti seriju izazova gdje će pobjednici biti nagrađivani nagradom po vlastitom izboru.

Nakon uspješno odrađenog prvog workout.ba izazova , vrijeme je da pred naše čitatelje i posjetioce postavimo novi izazov i dodijelimo novu nagradu.

U prvom workout.ba izazovu od naših učesnika smo zahtijevali da urade maksimalan broj pravilnih sklekova, a u razmatranje smo uzimali samo pravilno urađene sklekove. Pobjednik prvog workout.ba izazova bio je Bešić Edin sa 58 urađenih sklekova.

Moramo staviti naglasak na pravilno izvođenje vježbe jer smo u prvom izazovu dobili veliki broj videa gdje učesnici nisu vježbe izvodili u punom pokretu. Dakle, potrebno je da vježbe izvodite u punom pokretu sa pravilnom formom da bi vaš video bio uzet u razmatranje. Vježbe izvodite prema uputsvu koje ćemo navesti u daljnjem dijelu teksta.

U drugom workout.ba izazovu cilj je da uradite što više pravilnih zgibova sa dlanovima okrenutim prema vani (dakle pull ups).

 Kako izvoditi zgibove?

Zgib je kompleksni pokret s težinom vlastitog tijela pri kojem se mišićnim naporom povlačimo vertikalno prema šipci za koju smo obješeni držeći se šakama. Budući da se radi o povlačenju, primarno će biti aktivni leđni mišići, uz pomoć stabilizatora trupa i asistenciju mišića ramena i ruku.

Tehnika izvođenja zgibova je jednostavna ali nije nimalo lagana. Pravilna tehnika izvođenja vam može pomoći da izbjegnete gubljenje energije, te da učini vaše pokrete efikasnijim i ekonomičnijim, što znači i veći broj ponavljanja koje ćete moći napraviti.

  • Čvrsto uhvatite šipku iznad glave sa odgovarajućim hvatom – nešto širim od širine ramena kada su u pitanju zgibovi sa dlanovima okrenutim prema vani (pull ups).
  • Objesite se tako da su vam ruke u potpunosti istegnute. Savijte svoja koljena i prekrižite nožne članke. Ovo će vam pomoći da smanjite količinu ljuljanja, jer vam ono može poremetiti ritam dok izvodite vježbu. Podignite svoja prsa i blago se nagnite nazad. Zgibovi pogađaju i mišiće jezgre, stoga nemojte se zabrinuti ukoliko osjetite kako se i oni angažuju jer je to pozitivna stvar.
  • Povlačite se polako i snažno sa svojim rukama sve dok vaša brada ne bude iznad šipke. Nastojte da ne varate prilikom ove izvedbe tako što ćete glavu povlačiti nazad i zadizati bradu kako biste prešli preko šipke. Potrudite se da vam glava stoji pravilno i da u takvom položaju bradom budete iznad šipke.
  • Kada se bude vraćali, polako otežite ruke i spustite se do pune dužine ruku, ali pri tome ne opuštajte ruke ili ramena. Držite svoje mišiće napetim kako biste zaštitili ramena i zglobove.

Česte greške pri izvođenju zgibova zbog čega vam video neće biti uzet u razmatranje

  • Najčešća greška je kad sami sebe zavaravate u situacijama kad se ne spuštate ili ne podižete koliko je potrebno pri svakom ponavljanju.
  • Neravne ruke – krenite od početka sa ravnim laktovima. Ne radite ponavljanje isjeckano na dijelove.
  • Ramena naprijed – loš položaj i tehnika. Ispravite se i isprsite, podižući se gore i stavljajući laktove u ravnini tla.
  • Korištenje kukova – zadržite noge u ravnini sa torzom, osim ako ne radite kipping pull-ups, u kojima je potrebno korištenje kukova.
  • Brada preko drške – nije dovoljno prisloniti nos ili čelo uz dršku, potrebno je bradu postaviti iznad. Osim ako niste dovoljno snažni za to.

 Video izvođenja zgibova:

 Pravila izazova

Da biste učestvovali u izazovu potrebno je da snimite video materijal u kojem izvodite vježbu.

Kako bi potvrdili vjerodostojnost videa na početku snimanja potrebno je da pred kamerom kažete „Prihvatam workout.ba izazov“.

U razmatranje ulaze samo takmičari koji budu vježbu pravilno izvodili, u ovom izazovu radi se o zgibovima.

Kameru je potrebno postaviti tako da se vidi komplet tijelo i izvođenje vježbe.

Video materijal ili YouTube linkove je potrebno poslati na mejl info@workout.ba ili u inboks naše facebook stranice www.facebook.com/workout.ba/ do 22.03.2016., a pobjednici će biti izvučeni 25.03.2016.

Učešće u igri imaju pravo sve osobe sa prebivalištem na području Bosne i Hercegovine.

Nagrade:

Nagradu osvajaju 1 muškarac i 1 žena koji urade najveći broj pravilnih zgibova. Nagradu biraju sami iz našeg workout.ba shopa u vrijednosti do 60 KM. Workout.ba dobitnicima šalje nagrade besplatno na njihovu kućnu adresu.

Vaš workout.ba tim.