Najnovije

  • Kućni trening za žene #7

    16. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

Vježba koja će ojačati vaše kompletno tijelo

0

Ukoliko biste željeli uraditi samo jednu vježbu kod kuće, a da pri tome želite raditi kompletno tijelo, a uz to još nemate niti jednu spravu dostupnu, koja bi to vježba bila? Vjerovali ili ne, postoji vježba sa kojom možete izgraditi trbušnjake, a da pri tome zategnete gotovo sve tjelesne mišiće i uz to izgubite salo. Uz sve to nije vam potrebna nikakva oprema za njeno izvođenje.

Oprez pri izvođenju vježbi za trbušne mišiće !!!

0

Za razliku od drugih pokreta u dizanju tegova , vježbe za trbušnu muskulaturu , posebno one za pravi trbušni mišić, obavezno se izvode sa zaobljenim leđima (položaj pregibanja kičmenog stuba)

Kada izvodite vježbe u kojima se leđa podižu sa podloge, kao što je pretklona trupa , kičmu postavite u drugačiji položaj nego pri izvođenju čučnjeva , mrtvog dizanja ili drugih pokreta u stojećem stavu.

Izvođenje vježbe : Čučanj

0

Čučanj se smatra glavnim pokretom u bodibildingu: angažovana je gotovo čitava muskulatura i kardiovaskularni sistem . Vježba pomaže u razvoju obima grudnog koša i posljedično plučnog kapaciteta:.

Način izvođenja :

  1. Podvucite se ispod oslonjene šipke i postavite je na trašezni mišić iznad zadnjeg segmenta deltastog mišića. Čvrsto prihvatite čišku u odgovarajućoj širini, sa laktovima okrenutim unazad.
  2. Uzmite vazduh (radi održavanja pritiska unutar grudnog koša koji spriječava klonuće trupa prema naprijed) , blago opružite leđa rotiranjem karlice unaprijed , zategnite trbušne mišiće i pomjerite šipku sa oslonca.
  3. Iskoračite korak ili dva i zaustavite se sa paralelno postavljenim stopalima u širini projekcije ramena. Nagnite se prema naprijed u kukovima izbjegavajući pregibanje leđa radi spriječavanja povrede.
  4. Kada natkoljenice zauzmu horizontalan položaj , ispravite potkoljenice i podignite trup zauzimajuči početni položaj
  5. Izdahnite na kraju pokreta.

Top 5 vježbi za trbušnjake

2

Postoje stotine vježbi za vaše trbušnjake koje možete raditi bez ikakve opreme, bilo kada i bilo gdje. Ubacite tu  medicinske lopte, bučice, šipke, ili čak možete raditi zgibove i mogućnosti su gotovo beskrajne. Također mnogi ljudi misle da je za isklesane trbušnjake neophodno raditi hiljade sklopki i običnih trbušnjaka. To smo u mnogim našim predhodnim člancima zaključili da nije istina. Prvo i osnovno je da sredite vašu ishranu , nakon što ste to uradili potrebno je da u vaš trening program ubacite ovih 5 top vježbih za vaše trbušne mišiće.

Vježbe za trbušne (abdominalne) mišiće

0

Abdominalni mišići bi se u anatomskom pogledu mogli podijeliti na dva dijela: rectus abdominis (nama poznatiji kao six-pack trbušni zid) i bočni trbušni zid m.obliques. Oni imaju funkciju da upravljaju truplom, fleksiraju ga i ekstenziraju.

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.