Najnovije

  • Kućni trening za žene #6

    13. Jula 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte nevjerovatno kretanje ovog majstora za pokret – Roye Goldschmidt

    12. Jula 2018.

    Roye Goldschmidt je jedan od učenika poznatog trenera za pokret Ido Portala. Roye se bavi razvojem različitih načina pokreta, zdravljem i općenito treningom. Specijalizirao se u vježbanju sa vlastitim tijelom i gimnastici. U svemu tome mu pomaže dugogodišnje bavljenje Capoeira-om – 15 godina. Organizira radionice širom svijeta i podučava umjetnosti kretanja. U videu ispod možete…

  • Kućni trening za žene #5

    12. Jula 2018.

      Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte kako izgleda trening poznatog UFC komentatora Joe Rogana

    12. Jula 2018.

    Poznato je da UFC-ov komentator Joe Rogan veliki fan treninga i da aktivno trenira, te da je crni pojas u nekoliko borilačkih vještina. Međutim za 51-godišnjaka njegov trening izgleda zaista impresivno. (više…)

Ekstremni sklekovi (VIDEO)

0

Ukoliko vam vaš trening i vježbe postaju monotone onda imamo nešto za vas. Pogledajte ove varijacije sklekova za razvoj eksplozivne snage.  Pravilnim izvođenjem mogu se ojačati mišići gornjeg dijela tijela: prsa, ramena i tricepsi, kao i trbušni mišići.

Vježba koja će ojačati vaše kompletno tijelo

0

Ukoliko biste željeli uraditi samo jednu vježbu kod kuće, a da pri tome želite raditi kompletno tijelo, a uz to još nemate niti jednu spravu dostupnu, koja bi to vježba bila? Vjerovali ili ne, postoji vježba sa kojom možete izgraditi trbušnjake, a da pri tome zategnete gotovo sve tjelesne mišiće i uz to izgubite salo. Uz sve to nije vam potrebna nikakva oprema za njeno izvođenje.

“Pištolj” čučanj pravi ispit za donji dio vašeg tijela

0

Šta je zapravo Pištolj?

Stojite na jednoj nozi, dok je druga ispružena ispred vas. Ruke su okrenute prema van da održe dobru ravnotežu. Dalje, spuštajte se prema dolje, kao da ćete sjesti na nizak stolac. U tom položaju, bedreni mišići se trebaju oslanjati na listove. Zatim se podignite.

Trening za zatezanje zadnjice

0

Ove vježbe će očvrsnuti Vašu zadnjicu, butine i leđa. Prije nego što počnete, zagrijte svoje mišiće i zglobove sa 6-minutnom rutinom za zagrevanje. Potom, odmorite uz 5-minutno istezanje.

Zgibovi – vježba kojom gradite sve!

0

Zgibovi, odnosno najpopularnije varijacije “pull-upa” i “chin-upa”, su vježbe koje vas tjeraju da podižete svoje tijelo, tj. vlastitu težinu.

Trening program : prsa i triceps

0

Prsa i Triceps
-Aktivno 5-10 minuta zagrijavanje – trčanje na traci

PRSA
Prva vježba : Benč press

Benč press – 60 kg 8-12 ponavljanja jedan set
Benč press – 75 kg 8-12 ponavljanja jedan set
Benč press – 80 kg 8-12 ponavljanja jedan set
Benč press – spuštanje kilaže – 50 kg – 21 ponavljanje – uski – široki

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.