Najnovije

  • Kućni trening za žene #12

    7. Avgusta 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte kako postava “Plaćenika” izgleda danas, a kako je izgledala u mlađim danima

    7. Avgusta 2018.

    Plaćenici (The Expendables) je akcijski film Sylvestera Stallonea o grupi plaćenika koji idu srušiti sa vlasti vojnog diktatora. Film je svojevrsna posveta akcijskim filmovima iz 1980-ih i početka 1990-ih, te okuplja glumačku ekipu veterana iz takvih filmova kao što su Dolph Lundgren, Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, Jackie Chan te mlađe snage Jason Statham, Jeta Lija i…

  • Činjenice o fitnessu, treningu i zdravom načinu života

    7. Avgusta 2018.

    1. Trening produžava život. Istraživanja su pokazala da ljudi koji treniraju žive daleko duže od onih koji se ne bave sportom i treningom. 2. Vežbanje poboljšava vaš imuni sistem, kvalitetu sna i moždane funkcije. 3. Redovno treniranje će vam pomoći kod depresije i anksioznosti, riješit će vas stresa, te poboljšati vaš kardiovaskularni sistem i smanjiti…

  • Zanimljive činjenice o ljudskom organizmu

    7. Avgusta 2018.

    Naredne činjenice pokazuju koliko je naše tijelo zapravo savršen stroj, te koje blagodati su nam darovane samo po rođenju. U period od samo 24 sata tijelo uradi sljedeće: (više…)

Ekstremni sklekovi (VIDEO)

0

Ukoliko vam vaš trening i vježbe postaju monotone onda imamo nešto za vas. Pogledajte ove varijacije sklekova za razvoj eksplozivne snage.  Pravilnim izvođenjem mogu se ojačati mišići gornjeg dijela tijela: prsa, ramena i tricepsi, kao i trbušni mišići.

Vježba koja će ojačati vaše kompletno tijelo

0

Ukoliko biste željeli uraditi samo jednu vježbu kod kuće, a da pri tome želite raditi kompletno tijelo, a uz to još nemate niti jednu spravu dostupnu, koja bi to vježba bila? Vjerovali ili ne, postoji vježba sa kojom možete izgraditi trbušnjake, a da pri tome zategnete gotovo sve tjelesne mišiće i uz to izgubite salo. Uz sve to nije vam potrebna nikakva oprema za njeno izvođenje.

“Pištolj” čučanj pravi ispit za donji dio vašeg tijela

0

Šta je zapravo Pištolj?

Stojite na jednoj nozi, dok je druga ispružena ispred vas. Ruke su okrenute prema van da održe dobru ravnotežu. Dalje, spuštajte se prema dolje, kao da ćete sjesti na nizak stolac. U tom položaju, bedreni mišići se trebaju oslanjati na listove. Zatim se podignite.

Trening za zatezanje zadnjice

0

Ove vježbe će očvrsnuti Vašu zadnjicu, butine i leđa. Prije nego što počnete, zagrijte svoje mišiće i zglobove sa 6-minutnom rutinom za zagrevanje. Potom, odmorite uz 5-minutno istezanje.

Zgibovi – vježba kojom gradite sve!

0

Zgibovi, odnosno najpopularnije varijacije “pull-upa” i “chin-upa”, su vježbe koje vas tjeraju da podižete svoje tijelo, tj. vlastitu težinu.

Trening program : prsa i triceps

0

Prsa i Triceps
-Aktivno 5-10 minuta zagrijavanje – trčanje na traci

PRSA
Prva vježba : Benč press

Benč press – 60 kg 8-12 ponavljanja jedan set
Benč press – 75 kg 8-12 ponavljanja jedan set
Benč press – 80 kg 8-12 ponavljanja jedan set
Benč press – spuštanje kilaže – 50 kg – 21 ponavljanje – uski – široki

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.