Kao što je poznato, mišići nogu čine jedan od najbitnijih dijelova lokomotornog sitema koji je odgovoran za pokret čovjeka. U anatomiji bodibildinga, mišiće nogu bismo mogli podijeliti na gornji i donji dio. Gornji dio mišića nogu obuhvataju: kvadriceps (četveroglavi mišić), zadnju ložu (nožni biceps) i mišiće zadnjice (glutealne mišiće), dok u donji dio mišića nogu spadaju listovi (m. gastrocnemius).

Neke od vježbi za noge :

-Čučanj

Osnovna vježba koja razvija sve mišiće nogu, s posebnim akcentom na kvadriceps i glutealni dio. Sekundarni mišići uključeni u rad: zadnja loža, aduktori, erector spinae i jednim dijelom trbušni mišići.

-Nožna ekstenzija na mašini

Cilj ove vježbe je da izoluje i razvije isključivo četveroglavi mišić noge-kvadriceps.

-Leg press

Cilj vježbe jeste da razvije prvenstveno kvadriceps. Sekundarni mišići uključeni u rad su: glutealni mišići, zadnja loža i aduktori.

Iskorak sa šipkom ili bučicama

Cilj ove vježbe je prvenstveno razvije kvadriceps i glutealne mišiće. Sekundarni mišići uključeni u rad su: zadnja loža i erector spinae.

-Ležeći Leg Curl

Cilj vježbe je razvijanje mišića zadnje lože. Sekundarne grupe mišića koje pomažu u radu: glutealni mišići i listovi.

-Stojeće podizanje na prste

Cilj vježbe je da razvije listove. Sekundarni mišići koji pomažu u izvođenju vježbe su soleus mišići.

”Magareće podizanje” (Donkey raises)

Cilj vježbe je da razvije listove. Sekundarni mišići koji su uključeni u rad su soleus, i jednim dijelom zadnja loža i gluteus.

 

// workout.ba