Seksualna aktivnost je sastavni dio ljudskog života. Zdrava aktivnost može povećati imunu funkciju organizma, mentalno zdravlje i kvalitetu života. Jedno je sigurno nema boljeg treninga od seksa, pod uslovom da se vaš seksualni život ne sastoji od misionarske poze , u kojoj je uvijek žena dole. U nastavku teksta ćemo vam donijeti koje dijelove tijela trebate najviše da trenirate da bi bilo što učinkovitiji u krevetu.

  1. Trenirajte vaše jezgro ili „Core“

 Ovi mišići služe kao stabilizator za čitavo tijelo. Trening jezgra zahtjeva specifične vježbe da se izgrade i očvrste ti mišići. S obzirom da se mišići trbuha i donjeg dijela vašeg tijela najviše koriste prilikom sexa onda je logično da će vam ove vježbe pomoći da budete što efikasniji u krevetu. Također nečete imati problema sa velikim stomakom koji bi vam mogao smetati u nekim pozama.

U našem članku „core vježbe „ možete pročitati koje tačno vježbe treba da radite da bi ste učvrstili vaše jezgro

  1. Gornji dio tijela

Nakon što ojačate gornji dio vašeg tijela (grudi , ramena , biceps , triceps )  lakše ćete podržavati svoje tijelo u dužem vremenskom periodu. Snaga u vašim rukama će vam otvoriti mogućnost da radite sa vašom partnericom veliki broj poza. 🙂

couple_bed-7510


Aerobna sposobnost

Biti aerobno spreman znači da ćete ući u stanje otpuštanja aerobne energije kasnije nego neko ko je manje spreman. Aerobni fitnes podrazumjeva izdržljivost mišića. Znači nije dovoljno da imate velike i izdefinisane mišiće , pored toga vam je potrebna aerobna izdržljivost kojom ćete poboljšati vaše performanse.

 

  1. Fleksibilnost

Fleksibilnost podrazumijeva raspon pokreta vaših mišića. Redovnim istezanjem mišića moći ćete raditi komplikovanije sexsualne poze. Također je bitno napomenuti da fleksibilni mišići i pokretljivi zglobovi i udovi su manje skloni ozljedama.