Da li se već dogodilo nakon vježbanja niste potpuno iscrpljeni, već biste rado uskočili u krevet sa voljenom osobom?

Da, fizička aktivnost zaista značajno utiče na libido i vještine u krevetu, posebno jer djeluje kao afrodizijak za žene. Da li je ovo jednostavno izdržljivost i samopouzdanje, ili je pak u pitanju nešto drugo?

Saznajte kako tijelo i mozak zapravo povezuju seks i vježbanje.

# 1: Uticaj na koncentraciju

Vaš dragi Vas grli i ljubi vam vrat, a vama se po glavi vrti hiljade misli o tome šta sve  treba da uradite kod kuće i na poslu? Vježba je odličan način da se opustite i izbistrite svoje misli, te budete u stanju da se fokusirate na aktuelna zbivanja, ne razmišljajući o stvarima koje su se desile prije ili treba da se dogode kasnije. To znači da ste spremni da se posvetite aktuelnom trenutku i da vam u krevetu neće iznenada iz nepoznatih razloga sinuti misao o onome što ćete kuhati sutra za ručak. A svi znamo da takve misli brzo dovode do pada krive zadovoljstva, čiji rast dovodi ženu do vrhunca.

Ako vam je teško da se fokusirate na seks, jer  često imate “punu glavu”, onda je definitivno vrijeme da se barem prošetate, a još i bolje je da se dobro oznojite. Vaše misli će tako regulisati i pročistiti i neće predstavljati barijeru zadovoljstvu u krevetu.

# 2: Brže uzbuđenje

Za uzbuđenje nije potrebna samo “prazna” glava, već isto tako i pripremljeno tijelo. Istraživanja Univerziteta u Teksasu pokazala su da žene koje redovno vježbaju brže postižu seksualno uzbuđenje. U ovom istraživanju vršeno je poređenje žena koje su fizički aktivne sa onima koje to nisu. U čemu se sastojalo istraživanje? Jednoj grupi žena je emitovan kratki porno klip bez vježbanja, dok je druga grupa isti video gledala nakon 20 minuta intenzivne vožnje bicikla. U drugoj grupi je mnogo brže došlo do uzbuđenja. Zašto? Seksualno uzbuđenje zahtijeva dobru cirkulaciju krvi u genitalnom području, a ako radite kardiovaskularne vježbe, protok krvi do klitorisa je mnogo brži. Naravno, nedostatak fizičke aktivnosti može da bude kontraproduktivan: slaba cirkulacija krvi u organizmu ne samo da dovodi do hroničnih bolesti, već takođe može potpuno suzbiti našu seksualnu želju.

Treba vam puno stimulacije da se uzbudite? Onda uzmite svoje sportske patike i ubrzajte cirkulaciju krvi i ritam srca, vidjet ćete da će predigra trajati mnogo manje nego što je uobičajeno.

# 3: Jača pluća obezbeđuju veće zadovoljstvo

Ako ste prilikom seksa često bez daha, onda je krajnje vrijeme da počnete više da vježbate. Uz redovno vježbanje i pluća su jača, ali i to može biti još bolje. Kako? Kontrolom disanja, možete da kontrolišete uzbuđenje i mnogo lakše da postignete da sa svojim partnerom u isto vrijeme postignete vrhunac. Tako ćete naučiti i da tokom vrhunca ne zadržavate dah, jer to izaziva akumulaciju ugljendioksida u krvi, već se prije odlučiti za kratke udisaje i izdisaje, što može produžiti orgazam. Šta može biti ljepše od toga?

Pored sporta i joga vas uči kontroli disanja, dakle, neće biti suvišno, ako ste upoznati i sa osnovnim tehnikama disanja pri vježbanju joge – time stičete još bolju kontrolu disanja i duže uživanje.

# 4: Više želje

Koliko često poželite seks? Ako se žena bavi redovno vježbanjem, sa potrebom za seksualnim zadovoljstvom ona neće imati nikakvih problema i njen partner će sigurno biti zadovoljan. Zašto? Prilikom napornog vježbanja, tijelo oslobađa hormone rasta, kao što je testosteron, jedan od hormona, koji je odgovoran za rast mišića, a pored toga i – za libido. Žene koje treninge snage rade bar tri puta sedmično, bilo sa tegovima ili podizanjem sopstvene težine, imaju viši nivo ovih hormona, a to znači i da žele seks češće.

Da li se vaš partner žali da ste premalo vi ta koja daje inicijativu za seks? Možda vam fali samo malo testosterona, tako da kupite tegove ili počnite sa sklekovima, a zatim ga prijatno iznenadite.

# 5: Izdržljivost produžava trajanje odnosa

Ako nakon pet minuta seksa ostanete bez energije, te brzo slijedi i kraj seksualnog odnosa – bole vas svi mišići – trbušnjaci, butine, a bicepsi su vam potpuno bez snage… Seks vam tako naravno nije baš uvijek prijatan jer ne možete da izdržite do kraja, niti ste spremni za malo zanimljivije poze. Fizička aktivnost jača mišićepa je važna i zato što osigurava da možete uživati u odnosu prilično dugo.

Ne zaboravite – muškarcu nije ni malo drago kada žena samo leži tokom vođenja ljubavi, jer za nešto drugo nema ni volje ni snage. Pomozite svom partneru, ojačajte mišiće i učinite da vam oboma bude još bolje.

# 6: Osjećate se više seksi

Vježba utiče na izgled vašeg tijela, što je važno za vaše samopouzdanje i to kako se osjećate. Kada se osjećate seksi, onda će i sam seks biti mnogo bolji jer se ne suzdržavate, i ne mislite sve vrijeme na to kako izgledate, pa vas neće biti sramota. Bez teškoća, vi ćete voditi ljubav čak i ako nije mrak. Nećete se stalno pitati, kako izgledate u tim situacijama u očima svog partnera. Konačno ćete se osloboditi svega što vas spriječava da budete potpuno prirodni, opušteni i spontani. I to se ne odnosi samo na žene koje su vitke! Čak i one koje imaju višak kilograma primjetit će da im vježbanje jača samopouzdanje i da bolje gledaju na svoje tijelo.

# 7: Povećana osjetljivost na dodir

Sport nije samo važan za mišiće, već i zbog nervnog sistema. Za one koji se redovno bave fizičkom aktivnošću, ne samo mišići, već i nervi bolje prenose signale, pri čemu je posebno zanimljivo da se povećava osjetljivost na dodir. Čak i nježne dodire ćete osjećati bolje što će doprinijeti većem uzbuđenju. Sport će cijelo tijelo “probuditi”, a nervni završeci u koži će sasvim drugačije prihvatati stimulanse.

# 8: Dobro raspoloženje

Za seks je važno i dobro raspoloženje. Ako se osjećate bolesno ili ste dobili glavobolju, definitivno vam neće biti do njega. (Važno je napomenuti činjenicu da je glavobolja prilično bjedan izgovor da se izbjegne seks… Seks, zapravo, pomaže kod glavobolje, jer poboljšava cirkulaciju krvi.)

Da budete raspoloženiji za seks, pobrinut će se bavljenje sportom. Poznato je da vježba čini da budete raspoloženiji i puni vas energijom, ublažavajući stres i depresiju. Poslije treninga se osjećate sjajno – tako dobro da bi sigurno prijalo malo vremena provedenog u krevetu sa partnerom.

Izvor: liveactive.rs