Suplementi ribljeg ulja povećavaju potrošnju energije nakon obroka i na taj način olakšavaju proces mršanja, odnosno održavanja zdrave kilaže. Kanadski nutricionisti na Univerzitetu Guelph su ovo otkrili na osnovu eksperimenta koji su proveli na 6 muškaraca, a čiji su nivoi glukoze i inzulina bili van balansa.

Polinezasićene n-3 masne kiseline koje se nalaze u ribi poboljšavaju tjelesnu strukturu. Istraživanja su pokazala da pomažu pri povećanju mišićne mase, te pomažu mišićnoj masi da bolje reaguje na trening snage. Također, navode tijelo da sagorijeva više energije. Istraživanja su također pokazala da su osobe koje konzumiraju veće količine ribljeg ulja manje gojazne osobe u odnosu na osobe koje slabo konzumiraju riblje ulje.

Kanađani su najviše bili zainteresirani za efekat ribljeg ulja na razlaganja sala. Bili su znatiželjni o tome da li će hrana kojoj je proizvođač dodao dodatne količine ribljih masnih kiselina pomoći osobama koje imaju problema sa prekomjernom težinom i dijabetesom da postignu zdravu tjelesnu kilažu.

Istražitelji su osobama nad kojima su vršili eksperiment dali da jedu hranu koja sadrži visoke koncentracije n-3 masnih kiselina na period od 14 dana. Kao rezultat takve dijete, unos EPA (eikozapentaenska kiselina) i DHA (dokozaheksaenska kiselina) je porastao sa 0.4 na 2.9 grama po danu.

14 dana je bio prekratak period za smanjenje tjelesne težine ili sala, a količina sala koje su osobe sagorjele tokom odmaranja se također nije promjenila. Ono što se jest promjenilo je termički efekat hrane nakon jela (TEF poslije obroka), svaki put nakon obroka bi se povećala potrošnja energije. Nakon 14 dana, taj efekat se povećao za 51.3 %.

Istražitelji su mjerili termički efekat hrane (TEF) nakon toplog obroka koji sadrži 920 kalorija. Obrok je sadržavao 1.4 grama DHA+EPA.

Termički efekat počinje opadati nekoliko sati nakon obroka. Iz ovog se može zaključiti da suplementacija ribljim uljem za osobe na dijeti funkcioniše bolje ukoliko podijele unos kapsula na nekoliko različitih obroka.

Mi preporučujemo neki od sljedećih suplemenata:

Ukoliko više volite omega-3 unositi u obliku kapsula, preporučujemo TWINLAB Omega-3 kapsule ili ukoliko želite omega-3 riblje ulje u tečnom obliku, preporučujemo MY PROTEIN Omega-3 riblje ulje.