Početnik ste i konačno ste se odlučili ste da od danas krenete sa redovnim treninzima u teretani kako biste ”nabacili” mišićnu masu ili smršali? U ovom članku ćemo vam napisati nekoliko uvodnih savjeta za početnike kao i greške koje često početnici prave.

Vježbanje u teretani zahtijeva realne poglede na cijelu stvar, a realnost je surova. Nema puta do uspjeha koji je lagan i  koji se prelazi brzo, već uspjeh zavisi od mnogo toga i sve to mora da se poklopi ako zaista želite rezultate.

Suplementi su prva stvar za koju se svaki početnik „uhvati“, a to je greška. Uglavnom se misli da sa njima može mnogo toga da se postigne – i može, ali ne tako kako početnici misle. Nečete ostvariti željeni cilj ako samo mlatarate u teretani, gdje mislite provesti 40 minuta, uzeti kreatin i Whey i eto gotova stvar… imate odlično tijelo , snagu , energiju. Whey protein nije magični prah od kojeg ćete odmah postati veliki i snažni i jednostavno izgraditi mišićnu masu. Suplementi jesu veoma korisni, ali nisu primarna, već tercijalna stvar, koja dolazi tek poslije ishrane i treninga. Prvo treba srediti ishranu zatim redovno i kvalitetno trenirati, pa tek poslije uvrstiti suplemente. Kombinacija ova tri segmenta (naravno dugotrajno, a ne sedmicu dana) daće rezultate. Svaki od njih obećava kako će vam sagorjeti višak sala, povećati mišićnu masu ili učiniti vas zdravijim. Ukoliko ste početnik OVDJE možete pročitati listu suplemenata koje vam mi preporučujemo.

Sljedeća stvar koju morate imati da bi uspješno ostvarili svoj cilj jeste jaka volja. Neka vam stalno na pameti bude vaš konačni cilj, a to je da imate izražene mišiće i da imate što manji procenat masnog tkiva koji će sprječavati mišiće da dođu do izražaja.Budite istrajni u pravilnoj prehrani, redovnom treningu i dobrom odmoru i uspjeh sigurno neće izostati.

Pravilna tehnika – kvalitetan trening program i pravilna tehnika su osnovni segmenti za postizanje cilja .Izvođenje vježbe pogrešnom tehnikom je siguran put ka povredi. Ako niste sigurni, ili imate dilemu, pitajte iskusnog vježbača ili instruktora u teretani. Vježbanje sa prevelikim težinama (za koje vaši mišići nisu spremni) dovodi do grešaka u tehnici, što nepravilno opterećuje mišiće i zglobove.

Odmor je stavka koju svi zanemaruju misleći da se, ako se ostane duže u teretani i vježba svaki dan bez pauze, stiču veliki mišići, a to je, opet, jedna velika zabluda. Mišići ne rastu u teretani dok trenirate, već kod kuće, dok jedete i odmarate. Što prije to svaki početnik shvati prije će biti i napretka.

U ovom članku smo vam naveli nekoliko osnovnih smjernica, na šta bi trebalo da se obrati pažnja, jer su to neke od osnovnih grešaka koje mogu da utiču da sporiji dođete do vašeg cilja. Sve je na Vama.

 

//workout.ba