Dokazano je da redovno vježbanje pospješuje zdravlje cjelokupnog organizma. Istraživanja su pokazala da redovno vježbanje može pospješiti pamćenje, smanjiti razinu stresa, pomoći u prevenciji depresije i ublažiti anksioznost.

Jedno istraživanje je pokazalo da žene u dobi iznad 65 godina, koje redovno vježbaju, imaju manji rizik od nastanka kognitivnih poremećaja, bolje su raspoložene, imaju bolje pamćenje i generalno bolje kognitivne sposobnosti.

Vježbanje je naročito važno kada je u pitanju mozak koji je u razvoju. Redovna fizička aktivnost može pospješiti kognitivne funkcije kod djece, naročito koncentraciju i pamćenje.

Vježbanje donosi niz prednosti za mozak, a neke od najznačajnijih su:

  1.    Pospješuje pamćenje i sposobnosti učenja
  2.    Pomaže u prevenciji demencije
  3.    Potiče oslobađanje endorfina
  4.    Smanjuje razinu stresa i pomaže u prevenciji depresije
  5.    Smanjuje rizik od nastanka Parkinsonove bolesti

Istraživanja su pokazala da je najbolje vježbati svaki dan umjerenim intenzitetom 20 do 30 minuta, a barem 2 puta sedmično raditi i vježbe snage, a najučinkovitiji treninzi su oni tokom kojih mijenjate intenzitet vježbanja.

Izvor: centarzdravlja.net