Od svih mišića na ženskom tijelu, mišići zadnjice su na vrhu liste kada je u pitanju ženska figura. Da se ne lažemo i prilikom pogleda na žensku figuru muškarci će vam reći da je malo šta ljepše od lijepo oblikovane ženske zadnjice. Osim toga lijepo oblikovana zadnjica pokazuje da djevojka zna šta radi u teretani.

Ukoliko već neko vrijeme trenirate zadnjicu i ne primjećujete rezultate onda je vrijeme da probate trening bikini Olympia šampionke Ashley Kaltwasser.

Ovaj trening zadnjice uključite u svoju workout rutinu dva puta sedmično, ali izbjegavajte da ga radite dva dana uzastopno. Imajte dan ili dva odmora između treninga.  S obzirom da će se u sklopu ovog treninga mnogo angažovati vaš kvadriceps i zadnja loža, onda ovaj trening možete raditi umjesto klasičnog treninga nogu.

Trening program:

 

Čučanj na Smith mašini 4 x 10 (savjetujemo da umjesto Smith mašine koristite klasični čučanj sa šipkom)

smith machine

Ležeći nožni pregib 4 x 10

lying leg curl

Pištolj čučanj 3 x 10 za svaku nogu

pistol-squat

Mrtvo dizanje sa ukočenim nogama 3 x 10

stiff deadlift

Plie čučanj sa bučicom 3 x 10

plie squat

Stojeći podizanje listova 3 x 20

calf raise

Nožni kickback sa otpornom trakom 3 x 15

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skokovi na kutiju 3 x 10

box jumpppsss

Mrtvo dizanje bučicom na jednoj nozi  3 x 10 za svaku nogu

Single-Leg-Deadlift-Kettlebell

Glute Kick Up na mašinu za zadnju ložu 3 x 10

glute kickups

ili alternativa Glute Ham Raise 3 x 15

glute ham raise

// workout.ba