Rudd za svoju ulogu Ant-Man-a nije morao izgledati isklesano, ali je zato morao izgledati vitko, atletski i snažnije nego što je ikada bio.

U pripremama glumca Paul Rudd-a je učestvovala ekipa CrossFit BMF-a, koja je od ranije poznata jer je već pomagala glumcima kao što su Chris Hemsworth i Scarlett Johansson u pripremama njihovih uloga.  

Cilj trening programa je bio da se 46-godišnji glumac učini funkcionalnim i estetski simetričnim. Nakon provedenog treninga Rudd je postigao solidno poboljšanje u veličini njegovih prsa, ruku i nogu, dok se njegov struk smanjio, kao i procenat njegove tjelesne masti.

“Izgledao je mnogo više atletski,” izjavio je Rudd-ov trener. “Bio je snažniji, brži i agilniji. Nije htio samo da izgleda kao super heroj. Morao je da se kreće, trči, skače i bori kao jedan, također.“

Iako je ovaj film sadrži nešto veću dozu humora u odnosu na ostale filmove sa tematikom super heroja, to se nije odrazilo na Rudd-ov trening. Glumac se striktno pridržavao ishrane, treninga i suplementacije.

Paul Rudd trening program

Ovaj trening program za ulogu Ant-Man-a je napravila ekipa CrossFit BMF iz Santa Monica-e. Trening se sastoji od dva kruga.

Odradite 6 rundi sljedećih vježbi, sa pauzom svega 1 minutu na kraju svakog kruga. Odaberite najteže kilaže sa kojim uspjevate da radite svaku od vježbi.

Prvi krug

  1. Potisak bučicama na klupi 1 x 10
  2. Jednoručno veslanje bučicama u pretklonu 1 x 10 (sa obje rukom)
  3. “V” trbušnjaci (sklopke) 1 x 25
  4. “Double under” preskakanje štrika 30 sekundi ( Kada preskačete štrik potrebno je da dva puta provućete štrik ispod nogu sa svakim skokom).

Drugi krug

  1. Letenje (razvlačenje) bučicama 1 x 10
  2. Zgibovi sa opterećenjem 1 x 10
  3. Razbijanje sa medicinkom 1 x 20
  4. Trbušnjaci sa zakretanjem 25 na obje strane

// workout.ba