Možete ga voliti ili mrziti, ali to ne mijenja činjenicu da je Cristiano Ronaldo fudbalska zvijezda. On je jedan od najbržih i tehnički najpodkovanijih fudbalera današnjice. Pored fudbala, Ronaldo je veliki zaljubljenik u fitness. On vjerovatno ne bi bio ono što danas jeste da godine i godine nije uložio u iscrpljujuće treninge kako u teretani tako i izvan nje.

Trening program Cristiano Ronalda

Ronaldo je poznat po tome što voli fitness i duge i intenzivne treninge. Rezultati takvog treninga govore sami za sebe. Njegov trener kaže da Ronaldo ne pokazuje sjajnu discipline samo na terenu nego i u teretani. On u svom treningu naglasak stavlja na eksplozivnost, izdržljivost, brzinu, snagu i funkcionalno kretanje pored svih treninga koje odradi zajedno sa timom.

Jedna stavka koja Ronaldu pomaže u održavanju niskog procenta tjelesne masti jesu intenzivni kardio treninzi. Čak i u slučaju većih obroka, intenzivni kardio treninzi će održati urednim procenat tjelesne masti. Obično trenira 3-4 sata dnevno, 5 dana u sedmici. Trening uključuje drilove kretanja, intenzivni kardio – HIIT, kao i trening sa tegovima.

Plan ishrane

Prva stvar na koju Ronaldo obraća pažnju jeste pravilna ishrana. Njegova ishrana uključuje mnoštvo hrane bogate proteinima, te koristi suplementaciju kao što su proteinski šejkovi, kompleksi vitamina i mineral te suplemente za zglobove. Također obroci su mu bogati povrćem, a izbjegava rafinisane šećere. Zbog ogromne količine hrane koju jede, on podijeli svoje obroke na 5-6 obroka dnevno.

Zajedno sa pravilnom i zdravom ishranom, Ronaldo smatra da je dobar san ključan za dobar oporavak i održavanje niskog procenta tjelesne masti. Nakon 3-4 sata treninga dnevno (trening tehnike na terenu, sprintevi, kao i trening u teretani), 5 puta sedmično, potrbno vam je 9+ sati sna kako biste se oporavili.

Split program Cristiano Ronalda

Ponedeljak

  1. Čučanj sa šipkom 1 x 8
  2. Skokovi na kutiju (50 cm) 1 x 10
  3. Skokovi u dalj 1 x 8
  4. Iskorak sa skokom 1 x 8 (svaka noga)
  5. Bočni skokovi u mjestu 1 x 10 (svaka noga)

Cristiano odradi 3 puta krug od 5 navedenih vježbi.

Srijeda

  1. Burpee + zgib 1 x 10 -15 (Uradite jedan burpee pa jedan zgib)
  2. Propadanja sa klupe 1 x 20
  3. Sklekovi 1  x 20 – 30
  4. Odbijanje medicinske lopte od pod 1 x 15
  5. Izbačaj 1 x 10

Ovaj krug se također radi 3 puta.

Četvrtak

  1. Nabačaj 5 x 5
  2. Sprintevi 8 x 200 metara

Petak

  1. Jednoručno mrtvo dizanje 3 x 5
  2. Mrtvo dizanje na jednoj nozi bučicama 2 x 10
  3. Skok sa koljenima u prsa 3 x 10 – 12
  4. Odbijanje medicinske lopte od pod 3 x 10 – 12
  5. Jednonožni čučanj sa šipkom 2 x 5 (svaka noga)
  6. Podizanje nogu na vratilu 3 x 10 – 15

Nedjelja

  1. Preskakanje štrika 10 x 1 minuta, sa 1 minutom pauze između
  2. Sprintanje sa otpornom trakom 10 x 10 serija po 50 metara

Utorak i subota su dani odmora.

// workout.ba