Christiano Ronaldo je poznat po svojoj strasti za fitnesom, obavljanje dugih i intenzivnih rutina su dio njegove svakodnevnice, a njegovi rezultati i izgled govore sami za sebe.

Cristiano Ronaldo svoj trening program obavlja 5 puta sedmično po 3-4 sata. Ronaldo također svome tijelu priušti minimalno 8 sati odmora svaku noć da bi se osigurao da je u punoj snazi za trening program koji mu slijedi u toku sljedećeg dana. Tako i vi ukoliko budete pratili ovaj trening program , obavezno nakon ovog trening programa svaku večer priuštite svome tijelu 8 sati odmora.

Cristiano Ronalno Trening program – Ponedeljak

1. Čučnjevi do poda          1 set – 8 ponavljanja
2. Skok na kutiju (20”)   1 set – 10 ponavljanja
3. Iskorak                           1 set – 8 ponavljanja ( svaka noga posebno)
4. Bočni skokovi               1 set – 10 ponavljanja ( svaka noga posebno )


Cristiano Ronalno Trening program – Srijeda

1. Sklekovi                   1 set -20-30 ponavljanja
2. Razbijanje sa medicinskom loptom        1 set – 15 ponavljanja
3. Burpees                    1 set -10 ponavljanja
4. Propadanje na klupi 1 set 20 ponavljanja
5. Push Press                1 set – 10 ponavljanja


Cristiano Ronalno Trening program – Četvrtak

1. Izbačaj  5 setova – 5 ponavljanja
2. Šprint  8 setova – po 200 metara


Cristiano Ronalno Trening program – Petak

1. Jednostrano mrtvo dizanje                          3 seta – 5 ponavljanja
2. Mrtvo dizanje bučicom na jednoj nozi     2 seta – 10 ponavljanja (svaka noga)
3. Skokovi sa savijenim koljenima              3 seta – 10-12 ponavljanja
4. Razbijanje medicinkom iznad glave      3 seta – 10-12 ponavljanja
5. Čučanj sa šipkom na jednoj nozi           2 seta – 5 (svaka noga posebno)
6. Podizanje nogu na vratilu                      3 seta -10-15 ponavljanja

Cristiano Ronalno Trening program – Nedelja

1. Preskakanje konopca      10 setova –  1 minutu i 1 minuta odmora
2. Šprint sa otporom          10 setova – 10 setova po 50 metara