Najčešći odgovor na pitanje kako sagorjeti masne naslage glasi: “Pravilnom ishranom i vježbanjem. ” Većina ljudi zna da će im bolja ishrana i više aktivnosti pomoći u gubljenju viška masnoća, ali oni po tom pitanju ne čine ništa. Postoje i osobe koje pokušavaju nešto da učine u vezi svog šireg struka, ali ne uspjevaju da postignu željene rezultate. Iz godine u godinu se trude i na kraju odustanu…

U stvari, masnoće se uvijek negdje u tijelu koriste za proizvodnju energije. Većina ljudi koja se pravilno hrani koristi 60% masnoća i 40% UH, kako bi tijelo dobilo potrebne količine nutrijenata u stanju mirovanja.

Ista veličina ne odgovara svima

Kada je riječ o pravom obliku vježbanja treba istaći da ne postoji jedna jedina vežba koja odgovara svima. Znamo da se masnoća mjeri u kalorijama, kao i da su kalorije, u stvari mjera za toplotu, a da je toplota energija. Što osoba ima više masnoća, znači da ima više akumulirane energije. Ako neprestano akumulirate više energije nego što trošite, na primjer neprestano rastete i ne možete potrošiti višak energije, znači da unosite više kalorija nego što trošite. Postoji samo jedan način unošenja kalorija – preko hrane i pića. Jedini način trošenja istih je ubrzavanjem metabolizma. Stvar je, dakle, jednostavna. Gubljenje viška masnih naslaga znači 2 stvari (unos manjih količina “brze” hrane i rafinisanih namirnica) i prihvatanje aktivnijeg životnog stila.

Vježbanje ili aktivnost

Najbolji način za trošenje masnih naslaga jesu aktivni treninzi. Ali tu i vaš način ishrane može da djeluje protiv vaših ciljeva. Većina ljudi želi veoma brzo da postigne rezultate. Međutim stvarnost je drugačija. Potrebno je puno vremena da se dobije na težni i zato je isto toliko vremena potrebno za gubitak viška kilograma. Veoma je važno da prihvatite da je ovaj process dugotrajan. Jednostavno, ako ne trošite više kalorija nego što unosite, nećete izgubiti masnoće.

Trenirani mišići

Težina koju sačinjavaju masnoće ne traži energiju za održavanje. To je mrtva kilaža. Opterećuje tijelo i ničemu ne doprinosi. Ako ne radite ništa osim aerobnih vježbi gubit ćete masnoće ali tonus vaših mišića će se smanjiti. Ako u trenutku kada počinjete da vježbate izgledate kao kruška, velika je vjerovatnoća da ćete poslije nekog vremena izgledati kao mala kruška. Mišić je mašina koja sagorijeva masnoću, tako da treninzi sa tegovima mogu da transformišu vaše tijelo. Istovremeno će se ubrzati metabolizam, brzina kojom organizam sagorijeva masnoće. Kada povećate mišićnu masu, vaše tijelo traži više energije za održavanje novih mišićnih vlakana. Kada je reč o izgradnji tonusa mišića, intenzitet mora da bude razuman, a teret se mora postepeno povećavati.

Pobjednička kombinacija

Najdjelotvorniji način sagorijevanja masnih naslaga je kombinacija aerobnih treninga i treninga sa tegovima. Tako se naša kondicija popravlja, povećava se mišićna masa, a zajedno sa tim se i ubrzava metabolizam!!

Zapamtite:

  • budite strpljivi i pričekajte promjene,
  • kada vježbate usredsredite se na ono što radite.

Dakle, radite sa tijelom, a ne protiv njega i promijenit ćete se. Od mašine za čuvanje masnih naslaga, pretvorit ćete se u mašinu za njihovo sagorijevanje.

Izvor: Za pansport.eu piše Nenad Glišović, fitness takmičar.