Leđa su jedan od ključnih dijelova tijela kada se želi izgraditi snažan i masivan gornji dio tijela. Treniranjem većih mišićnih skupina stvara se takozvani efekat prelijevanja koji će i manje grupe mišića podstaći na rast. U nastavku teksta vam donosimo top 5 vježbi za vaša leđa.

5.Mrtvo dizanje

Ukoliko želite da nabacite dodatnu mišićnu masu, prvo morate ojačati. Za takvo nešto ne postoji bolja vježba od mrtvog dizanja. Pravilnim i redovnim izvođenjem mrtvog dizanja vaša snaga i mišićna masa će enormno porasti, a takođe ćete izgraditi i jaka leđa. Međutim mrtvo dizanje obično jednu od vježbi najtežih i najneugodnijih za savladati. Što je ujedno jedan od razloga zašto se često zapostavlja. Nikad ne žrtvujte pravilnu formu izvođenja kako biste digli veću kilažu i prilikom dizanja većih težina potrudite se da nosite pojas.
dead-lift

4.”Slijeganje” ramenima dvoručnim tegom

Cilj vježbe je da razvije trapezius mišić, a sekundarni mišići koji su uključeni u rad su: m.levator scapulae, deltoid, erector spinae i podlaktice.

(varijacija: upotreba bućica umjesto jednoručnog tega)

Dumbbell_Shrug

3.Veslanje šipkom u pretklonu

Veslanje šipkom u preteklonu je još jedna od ključnih vježbi za razvoj gornjih leđa i trapeza. Veslanjem šipkom u pretklonu pogađate i zadnja ramena, što predstavlja kontraefekat potisku na benču kojim se pogađaju prsni mišići i prednja ramena. Ovom vježbom se osigurava dobro držanje tijela i snažna gornja leđa i jezgra.

4

2.Vučenje na lat mašini ispred glave

Cilj vježbe je da razvije latissimus dorsi mišiće, a sekundarni mišići koje uključuje u rad su: deltoid, donji trapezius i romboidni mišić.

(varijacija: vučenje kabla iza glave)

LatPullDown

1.Zgibovi

Široka leđa predstavljaju završni element jakih, mišićavih i simetričnih leđa. Zgibovi su idealna vježba za postizanje popularnog V izgleda leđa. Ipak zgibovi su još jedna od vježbi koja se vrlo često izostavlja, a obično zbog neposjedovanja dovoljno snage za izvođenje. Ukoliko još uvijek niste dovoljno jaki da vježbu radite samostalno, zamolite nekog od partnera u teretani da vam pomogne držanjem nogu.

3