Kao što je poznato, mišići nogu čine jedan od najbitnijih dijelova lokomotornog sitema koji je odgovoran za pokret čovjeka. U anatomiji bodibildinga, mišiće nogu bismo mogli podijeliti na gornji i donji dio. Gornji dio mišića nogu obuhvataju:kvadriceps (četveroglavi mišić), zadnju ložu (nožni biceps) i mišiće zadnjice(glutealne mišiće), dok u donji dio mišića nogu spadaju listovi (m. gastrocnemius).

5.Ležeći Leg Curl

Ova mašina je jedna od najboljih za razvijanje zadnje lože nogu, ali aktivira i listove tokom rada. Sekundarnu grupu mišića koje pomažu u radu su glutealni mišići.

Lying_Leg_Curls

4.Nožna ekstenzija na mašini

Cilj ove vježbe je da izoluje i razvije isključivo četveroglavi mišić noge-kvadriceps. Preporuka je da kada vježbate na ovoj mašini u gornjem pokretu prilikom ispravljanja nogu zadržite vrlo kratko prije spuštanja i vraćanja u početnu poziciju. Na ovaj način adekvatno i veoma dobro aktivirate kvadricepse.

Seated_Machine_Leg_Extensions

3.Leg Press

Cilj vježbe jeste da razvije prvenstveno kvadriceps. Sekundarni mišići uključeni u rad su: glutealni mišići, zadnja loža i aduktori.

Leg_press

2.Stojeće podizanje na prste

Cilj vježbe je da razvije listove. Sekundarni mišići koji pomažu u izvođenju vježbe su soleus mišići. Listovi igraju važnu ulogu u izgledu vašeg tijela. Oni estetski doprinose izgledu baš kao što to rade uzak struk, široka ramena ili široka leđa. Ipak, vjerovatno u 90% slučajeva kod vježbača ovaj dio tijela predstavlja mišićnu skupinu koju je najteže razviti.  Savršena veličina listova se smatra ona koja je proporcionalna veličini vaše nadlaktice.

standing_calve_raises

1. Čučanj 

Čučanj je jedna od najboljih složenih vježbi koja postoji, a omogućava da izgradite snažan donji dio tijela i stimuliše proizvodnju testosterona i hormona rasta. Bez obzira da li radite klasični čučanj, prednji čučanj, duboki čučanj sa tegom ili sumo čučanj, ova vježba bi trebala biti jedna od osnovnih u vašem trening programu.

Squats