Trening cijelog tijela je vrlo efikasan kada želite ojačati slabije dijelove tijela jer ih možete pogoditi tri puta sedmično. Arnold je u svojoj karijeri bio poznat po svojoj split trening rutini, međutim na početku svoje karijere radio je trening cijelog tijela i još uvijek ga preporučuje za početnike.  

Trening cijelog tijela je danas veoma podcijenjen.  Međutim ovaj princip treninga može biti izuzetno funkcionalan i koristan. Na primjer vrlo česti su slučajevi kada u teretanu možemo otići samo dva ili tri puta sedmično zbog posla ili porodičnih obaveza. Što za vježbače koji treniraju po principu 5-6 dnevnog split treninga znači da neke dijelove tijela neće uspjeti trenirati. Upravo su ovo momenti kada je trening cijelog tijela izuzetno koristan.

Trening program cijelog tijela koji je koristio Arnold Schwarzenegger se naziva  “Zlatnih šest ” (“The Golden Six”). Kao što pretpostavljate naziv  je dat zbog toga što program uključuje izvođenje šest vježbi.

 

  1. Čučanj sa šipkom 4 x 10

  1. Benč pres sa širokim hvatom 3 x 10

  1. Zgibovi sa dlanovima prema unutra (chin-ups) 3 serije do otkaza

  1. Ramena potisak iza vrata 4 x 10

  1. Biceps pregib šipkom 3 x 10

  1. Trbušnjaci sa savijenim koljenima 3-4 serije do otkaza

Vrlo jednostavan, direktan i efikasan trening program. Kao i za većinu trening programa cijelog tijela, preporučuje se trening 3 puta sedmično, sa jednim danom odmora između treninga. Ovaj trening program je idealan za početnike posebno one koji žele dobiti na snazi.

// workout.ba