Sigurno jedan od najpopularnijih trendova  današnjice je crossfit način vježbanja . Crosfit je  odličan program za sve koji žele da povećaju intenzitet vježbe i ubrzaju proces razvijanja i jačanja mišića. Crosfit se nikako ne preporučuje početnicima u fitnesu, da bi se mogli uklopiti u crosfit svijet morate imati bar nekog iskustva u svijetu vježbanja a također je jako bitno napomenuti da se u početku obavezno savjetujete sa profesionalnim trenerom sve dok se ne razvije potrebna stabilnost, mobilnost i snaga.

3 glavna Crossfit standarda na kojima počiva njihova filozofija te način slaganja treninga su:

  1. Biti u formi znači posjedovati svih 10 parametara fizičke spreme.

      Parametri vezani uz zdravlje; aerobni kapacitet, mišićna izdržljivost, snaga i fleksibilnost.
      Parametri vezani uz vještinu; agilnost, ravnoteža, koordinacija, brzina, moć i tačnost.

  1. Definicija fitnessa je mogućnost izvođenja više zadataka je moguće, efikasno i učinkovito. Od tuda potiče i njihov moto „routine is the enemy“ i „our specialty is not specializing“.
  2. Energija potrebna za ljudsku aktivnost se crpi iz sva 3 energetska sustava, i pravi metabolički stimulans pogađa sva 3 sustava na izjednačen i izbalansiran način, slično kao i u životu.

Crosfit trening program je sve osim jednostavan . Crosfit trening programi se mogu svrstati u brutalne trening programe , za koje je potrebno da imate veliku motivaciju i snagu da bi ste ih odradili. Takvi trening programi imaju i pozitivne strane , najpozitivnija strana ovako intenzivnog vježbanja je da ćete sagoriti veliki broj kalorija za kratak period vremena , a ujedno ćete poboljšati i svoje aerobne sposobnosti , poboljšat ćete rast hormona testosterona koji je zaslužan za povečanje mišićne mase.
Primje jednog takvog trening programa sa kojim ćete brzo sagoriti kalorije možete pročitati OVDJE 

 

Crosfit je trend koji se polako uvlači i u naše krajeve. Crossfit će vam se dopasti zbog njegove različitosti , veliki broj različiti vježbi će vas zainteresovati jer će te svaki dan raditi nešto novo a kao što smo na početku članka rekli, za početnike crosfit preporučujemo samo uz nadzor crossfit trenera.

 

Primjer trening programa za početnike :