Proteinski napitci su vrlo važan dio ishrane, pogotovo nakon napornog treninga. Mnogobrojne studije dokazuje da upotreba proteinskog napitka prije i poslije treninga vodi do superiorne mišićne mase i snage. U ovom članku ćemo vam navesti sve prednosti I nedostatke whey proteina.

WHEY PROTEIN

WHEY protein se smatra najkvalitetnijim proteinskim preparatom u dosadašnjoj praksi i najboljim izvorom proteina, aminokiselina (BCAA) i najboljim izborom ukoliko želite da odaberete pravi preparat za nadopunu svoje ishrane.

Whey protein se može pronaći u dva oblika : izolat i koncentrat.
Izolat Whey proteina (WPI=Whey protein isolate)je protein u svom najčišćem obliku, a izolat se dobiva uklanjanjem masti i laktoze, i taj izolat sadrži čak do 90% čistog proteina.
S druge strane, koncentrat Whey proteina sadrži nizak nivo masti, ali ima izrazito visok nivo biološke vrijednosti i zavisno od proizvoda procenat proteina u koncentratu može varirati između 29-89%.

Prednosti:

-Povećava sintezu proteina,
-poboljšava funkciju imunološkog sustava,
-laktoferin i laktoperoksidaze (proteinske frakcije čija je zadaća potpora imuno sustava i zaštita od mikroba),
-ima antioksidativno djelovanje,
-brzo se apsorbira,
-povećava mišićnu masu,
-smanjuje vrijeme oporavka i ubrzava regeneraciju mišića.

Nedostaci:

 

Whey protein nema nedostataka !!!

Naručite svoj Whey Protein od poznatih svjetskih brendova ovdje:

100% Whey Gold Standard 2.3 kg Cijena 135 KM

Sci-MUSCLE – Hyperbolic 2kg  Cijena 92 KM

A možete nas kontaktirati i putem naše oficijelne facebook stranice:
www.facebook.com/workout.ba
Napišite nam i svoja iskustva sa ovim suplementom ?