BCAA (breanched Chain Amino Acids ) su aminokiseline koje pomažu organizmu da u toku vježbanja održi ravnotežu testasterona u odnosu na kortizol. Kortizol predstavlja hormon kore nadbubrežne žlijezde, koji sudjeluje u regulaciji metabolizma ugljikohidrata, masti i proteina, ima ulogu pri stresu i upali, te u različitoj mjeri djeluje na brojne sisteme u tijelu čovjeka.

Prednosti BCAA :

1. BCAA poboljšava sintezu proteina.

2. Ograničavaformiranjaamonijaka(koji su veoma štetni za tkiva i koji spriječavaju sintezu proteina).

3. Više energije tokom vježbanja.

4. BCAA značajno poboljšava oporavak mišića nakon teškog treninga.

5. Ojačava imunitet.

6. BCAA najbolje radi kada je mišić u kataboličkom stanju, na primjer, zbog niske kalorijske dijete, tada BCAA može pomoći spriječiti gubitak mišića tokom stroge dijete.

7. BCAA blokira ulaz triptofana u mozak, tako da ćemo dobili više energije tokom intenzivnih treninga.

  1. BCAA može poboljšati rad moždanih ćelija, što se može odraziti kroz bolje raspoloženje.

Uzimanje BCAA u toku treninga

· Uzimanje BCAA u toku treninga može smanjiti razgradnju proteina.

Uzimanje BCAA toku treninga također može koristiti kako bi se smanjile neke od poteškoća s kojima se susrećemo u toku treninga koji traje duži vremenski period.

Uzimanje BCAA nakon treninga

· Uzimanje BCAA nakon treninga obnavlja rezerve energije i olakšati sintezu proteina, čime se smanjuje katabolizma poslije treninga.