1.Kazein protein

Suplement koji bi ste trebali uzimati prije nego što legnete jeste Kazein. Kazein ima mogućnost da se u crijevima formira u vidu loptice ili gela, a zatim da vrši stalno otpuštanje aminokiselina u krvotok i to u periodu i do 7 sati (nakon uzimanja kazein šejka, najveću količinu aminokiselina u krvotoku ćete dostići nakon četiri sata). Ovaj protein hrani vaše mišiće dok spavate. Kazein sadrži preko 80% mliječnog proteina. Sporo se apsorbuje u krvotok i na taj način omogućava postepen izvor nutrijenata i aminokiselina. Također sadrži kalcij iz mlijeka, što ojačava vaše kosti i pomaže u sprečavanju osteoporoze. Značajnih nuspojeva nakon konzumiranja ovog proteina nema, jedini nedostatak je što može uzrokovati nadutost i probavne smetnje kod osoba koje ne podnose laktozu.

 

optimum_gold_standard_100_caseinmuscletech_platinum_casien

 

 

 

*Detaljne informacije o proizvodima možete pročitati klikom na slike

 

2. ZMA

ZMA  je kombinacija cinka monometionina/asparata, magnezija aspartata i vitamina B6.  Smatra se suplementom koji je učinkovit za ubrzanje opravka mišića, povećanja mišićne snage i mase, te čak pomaže i gubitak masnih naslaga. Studije su pokazale da ZMA snadbjeva organizam neophodnim količinama cinka i magnezijuma što dovodi do povećanja nivoa testosterona.Također ukoliko budete koristili ZMA onda možete očekivati da će vam se na indirektan način povećati nivo hormona rasta. ZMA poboljšava kvalitetu sna, prvenstveno zahvaljujući magneziju koji ima sposobnost da normalizuje i produži treću i četvrtu fazu sporotalasnog sna. Dublji san pomaže podizanju nivo hormona rasta, koji doseže svoj vrhunac tokom noći. ZMA potpomaže podizanje nivoa anaboličkih hormona (testosterona za oko 33.5%, GH hormona za oko 3.6%)

10529452-1396456702-279278

*Detaljne informacije o proizvodima možete pročitati klikom na slike

 

//workout.ba