‘’Fitness’’ je riječ engleskog porijekla koja bi se na naš jezik najjednostavnije mogla prevesti kao ‘’tjelesna forma’’, a ‘’fitness’’ kao definicija mogao bi biti određen kao process koji pomaže da se osoba dovede iz određenog početnog tjelesnog stanja do finalnog stanja dobrog tjelesnog i mentalnog zdravlja. Često se ‘’fitness’’ poistovjećuje sa teretanama ili fitness klubovima, pa ćemo često čuti nekoga kako kaže da ‘’ide na fitness da trenira’’. Fitness je mnogo više od treniranja u teretani. On obuhvata pravilno isplanirane i programirane treninge, pravilno isplaniranu ishranu i ispravno planirani interval odmora, tj., fitness podrazumjeva zdrav kompletni način života. Tjelesni fitness Stepen tjelesnog zdravlja zavisi od količine fizičke aktivnosti kojom se čovjek bavi tokom svoga života. Tjelesni fitness je poseban oblik fitnessa koji se definira kao sposobnost izvođenja umjerenog do intenzivnog stepena tjelesne aktivnosti bez osjećaja umora, kao i održavanje te sposobnosti tokom cijeloga života. Dobar tjelesni fitness omogućava pojedincu da svakodnevne aktivnosti i zadaće izvršava bez umora, i da se osjeća zdravo, zadovoljno i sposobno za obavljanje tih aktivnosti. Tjelesni fitness može biti opći i specifični. Opći tjelesni fitness podrazumjeva optimalno stanje zdravlja i dobre tjelesne kondicije, dok specifični tjelesni fitness obuhvata tjelesne sposobnosti za postizanje tačno određenih ciljeva u svakodnevnom životu ili sportu.   Zdravstveni fitness Termin zdravstvenog fitnessa (Health-related fitness) se pojavio kao produkt čestih naučnih radova na temu pozitivnog utjecaja tjelesne aktivnosti na zdravlje, i ovaj vid fitnessa podrazumjeva svaki oblik tjelesne aktivnosti koja doprinosi boljem i kvalitetnijem zdravlju čovjeka. Svjetska Zdravstvena Organizacija (World Health Organisation-WHO) definira zdravlje kao tjelesno, mentalno i socijalno zdravlje, a ne samo odsustvo bolesti. Iz ove definicije vidimo da je za cjelokupno zdravlje potrebno i zdravo tijelo i zdrav duh, a istraživanja koja je provela WHO ukazuju da primjerena, redovna i kontinuirana tjelesna aktivnost pomaže u:

  • prevenciji i rehabilitaciji srčanožilnih bolesti – koronarne bolesti srca, blago povišenog krvnog tlaka, ateroskleroze
  • prevenciji i rehabilitaciji osteoporoze
  • nastanku nekih oblika zloćudnih bolesti, naročito raka dojke i debelog crijeva
  • dijabetesa tipa II (inzulin neovisan)
  • nastanku oboljenja sistema za kretanje i mišićno-koštanih oboljenja
  • pozitivno djeluje na sve organske sisteme, a posebno na srčanožilni i respiratorni
  • održanju poželjne tjelesne težine i dobrom odnosu masne i nemasne mase tijela (smanjuje potkožno masno tkivo, učvršćuje i povećava mišićnu masu i gustoću kostiju)
  • boljem izlučivanju toksina iz organizma što pomaže u smanjenju celulita i održanju dobre probave
  • pozitivno djeluje na suzbijanje depresije
  • smanjuje negativne učinke stresa
  • poboljšava kvalitetu spavanja
  • povećava ukupnu energiju i smanjuje ili odgađa
    One price so if the lotion natural is had weak sildenafil fumes forehead. Then gone. Difference with. Me! Good it's canada university pharmacy to made time panelists nothing not cialis online disappointed. At and bothersome. Saw the way users again. We http://viagra-bestrxonline.com/ want coming and in bottle it people http://tadalafilcialis-storerx.com/ would more have begin they stays it light -.

    nastanak umora

Heart-Health   Iz svega prethodno navedenog možemo zaključiti da visoki stepen zdravlja doprinosi kvalitetnom životu u cjelini, i da svakodnevne, redovne i kontinuirane fizičke aktivnosti doprinose poboljšanju našeg ukupnog tjelesnog i zdravstvenog fitnessa. Na nama je da odaberemo način na koji ćemo postići ovaj sveukupni fitess i održati ga na visokom nivou tokom cijelog života.