Kreatin je sastavni dio našeg tijela i sastoji se od tri aminokiseline: arginin, glycin i methionin. Kreatin povećava volumen mišićnih stanica. Također služi kao izvor energije koji je potreban za rad mišića.

Kreatin nije stimulans poput kofeina, kreatin djeluje na mišićnoj razini kako bi podržao snagu, eksplozivnu energiju i izdržljivost.

Kreatin monohidrat pomoći će vam:

  • Poboljšati snagu i izdržjivost.
  • Ubrzati oporavak.
  • Poticati razvoj mišićne mase.
  • Hidratizirati mišićno tkivo.
  • Poboljšati protok hranjivih tvari u mišiće.

Negativne strane kreatina:

  • Nemogućnost zadržavanja vode u organizmu.
  • Mučnina.
  • Konstipacija.
  • Grčevi.
  • Bol u mišićima.
  • Povišeni krvni pritisak.

Upotreba

Na samom početku uzimanja kreatina uzima se 30 grama dnevno i to raspoređeno po 5 grama u 6 obroka dnevno. U naredne tri sedmice se smanjuje unos na 10-15 grama kreatina dnevno, raspoređen na 2-3 obroka dnevno po 5 grama. Jedan od obroka svakako treba uzeti nakon treninga, jer je tada metabolizam ubrzan, a i potrošene su zalihe kreatina u tijelu. Još jedna mogućnost jeste da kreatin uzimate pomiješan zajedno sa whey proteinom i dekstrozom.

Nakon tri sedmice potrebno je napraviti pauzu sedam do deset dana kako tijelo ne bi prestalo proizvoditi vlastiti kreatin. Nakon pauze od 7 do 10 dana može se početi ponovo sa istim ciklusom. Na ovaj način se mogu odraditi tri ciklusa nakon kojih je potrebno uzeti mjesec dana pauze. Nakon pauze može se početi ispočetka.