Crossfit je u principu kružni trening u kojem je dozvoljeno koristiti sve moguće vježbe : trčanje, rad sa spravama , rad sa tegovima , medicinske lopte , rad na džaku i slično. Programi Crossfita služe za povećanje snage i izdržljivosti. Treninzi su intezivni i raznoliki, te postoji veliki broj kombinacija različitih vježbi koje će vam pomoći da vaše tijelo dovede u što bolju formu. Treninzi crossfita se stalno mjenjaju i samim time naše tijelo dovodimo u situaciju da se svaki dan mora adaptirati na nešto novo a time aktiviramo svaki mišić u našem tijelu.

3 glavna Crossfit standarda na kojima počiva njihova filozofija te način slaganja treninga su:

  1. Biti u formi znači posjedovati svih 10 parametara fizičke spreme.

      Parametri vezani uz zdravlje; aerobni kapacitet, mišićna izdržljivost, snaga i fleksibilnost.
      Parametri vezani uz vještinu; agilnost, ravnoteža, koordinacija, brzina, moć i tačnost.

  1. Definicija fitnessa je mogućnost izvođenja više zadataka je moguće, efikasno i učinkovito. Od tuda potiče i njihov moto „routine is the enemy“ i „our specialty is not specializing“.
  2. Energija potrebna za ljudsku aktivnost se crpi iz sva 3 energetska sustava, i pravi metabolički stimulans pogađa sva 3 sustava na izjednačen i izbalansiran način, slično kao i u životu.

Primjer crossfit treninga

Zaključak

Crossfit će vam se dopasti zbog njegove različitosti , veliki broj različiti vježbi će vas zainteresovati jer će te svaki dan raditi nešto novo.

Crossfit će vam pomoći da u što kraćem vremenskom periodu postignete vrhunsku formu, ali i da brzo izgubite višak kilograma.

Crossfit način vježbanja preporučujemo svima, pogotovo bivšim sportistima, ljudima koji žele ostati u top formi, dok za početnike crossfit preporučujemo samo uz nadzor crossfit trenera.