Sklekovi su jedna od najpoznatijih i najpopularnijih vježbi sa vlastitom težinom za gornji dio tijela.Popularni su jer ih možete raditi u udobnosti vašeg doma ili ureda ,a također su odlični jer pogađaju veliki broj mišića. U nastavku teksta vam donosimo trening program koji će vam omogućiti da uraditi 100 sklekova u jednoj seriji.

Za najbolje rezultate radimo 3 vrste sklekova. (3 x sedmično)

Počnite sa običnim sklekovima. Cilj vam je uraditi 3 serije od 12-15 ponavljanja. Ako je ovo preteško za vas možete raditi manji broj ponavljanja(npr 8,9,10).
Vaš odmor između serija neka bude 30 sekundi.

Sljedeća vježba su uski sklekovi.Približite dlanove jedan drugome tako da se dodiruju i nalaze tačno ispod sredine prsiju.Cilj je da se naprave 3 serije po 10 ponavljanja. Baš kao u prvoj vježbi vaš odmor između serija trebao bi biti 30 sekundi.

Treća vježba koju ćete raditi su sklekovi sa nogama na uzvišenju.Noge postavite na uzvišenju i oslonite se na dlanove u širini ramena.Ova vježba je dosta teža nego prethodne dvije, tako da je cilj uraditi 3 serije od 8 ponavljanja. Između serija koristiti 45-60 sekundi odmora.

Napomena! Prije svake vježbe se dobro zagrijati ,a poslije dobro istegnuti .
Pokušajte dodati 1-2 ponavljanja nakon svakog treninga, ili 3-6 ponavljanja svake sedmice. Za oko 10-15 sedmica redovnog vježbanja trebali biste biti u mogućnosti da uradite 100 sklekova u jednoj seriji.