Razmišljate li o višku kilograma i osjećate potrebu da ih se riješite? Ipak, nikako ne pronalazite snage za početi tešku borbu s nakupljenim viškom. Prvo što vam treba je volja, drugo je – dobar plan prehrane!

Plan prehrane mora u sebi sadržavati sve potrebne nutrijente, ali u takvim omjerima i količini da potakne gubljenje masnoga tkiva, a pritom ne ugrozi vaše zdravlje. Zapamtite jednom za zauvijek – izgladnjivanje vas neće dovesti do željene forme već do liječnika!

1. Smanjite unos ugljikohidrata – smanjite unos ugljikohidrata i zamijenite ih vlaknastim povrćem. Ono će vam ubrzati probavu, pa samim time i izmjenu tvari u organizmu. U prehranu ubacite: brokulu, cvjetaču, kelj, špinat, blitvu, šparoge, kupus, celer, gljive, luk, peršun i slično povrće.

2. Pazite na vrstu ugljikohidrata – energiju za svakodnevne aktivnosti crpimo iz ugljikohidrata, ali pazite da to budu kompleksni ugljikohidrati. Jednostavni ugljikohidrati (šećeri) koje treba izbjegavati su oni koji se nalaze u bijelom hljebu, slatkišima i sličnima artiklima na koje su mnogi slabi.

3. Izbacite slatke napitke – sokovi, alkohol i gazirana pića su skriveni deponiji šećera koji ne samo da vam neće ublažiti žeđ, nego će i pospješiti proces nakupljanja neželjenih kilograma.

4. Redovito vježbajte – vježbanjem ćete ubrzati metabolizam. Ako vam se ne da ići u teretanu, barem redovito hodajte, vozite bicikl ili plivajte. U kombinaciji s dobrom prehranom, vježbanje će imati izvrsne rezultate na gubljenje kilograma.

5. Jedite iz manjih tanjira – i ne dosipavajte! Nema tu puno mudrosti, u početku vam neće biti dovoljno, ali nakon par dana će se i želudac priviknuti na novi režim i sve će biti ok.

6. Jedite hranu bogatu zdravim masnoćama – osim što jačaju imunološki sistem, zdrave masnoće (Omega-3 i Omega-6) pozitivno utječu na smanjenje masnoga tkiva. Dobar izvor ovih masnoća su riba i riblje ulje, avokado, orašasti plodovi i žitarice.

Izvor: fightsite.hr