Odlučili ste da je vrijeme da dovedete svoj tjelesni izgled na pristojan nivo, i odlučili ste da od danas startate sa redovnim treninzima u teretani kako biste ”nabacili” nešto mišićne mase ili smršali? U nastavku teksta vam donosimo nekoliko savjeta da bi na što bolji i brži način dostigli želeni nivo.

1 . Nikad ne žrtvujte pravilno izvođenje vježbe radi podizanja veće težine

Pravilno izvođenje vježbi je ključno je za progresivno napredovanje. Fokus i kontrakcija su mnogo važniji od težine koju podižete. Također pravilno izvođenje vježbi je krucijalno za prevenciju ozljeda u teretani.

 

2. Potrebno je da imati jaku volju !

Neka vam stalno na pameti bude vaš konačni cilj, a to je da imate izražene mišiće i da imate što manji procenat masnog tkiva koji će sprječavati mišiće da dođu do izražaja.Budite istrajni u pravilnoj prehrani, redovnom treningu i dobrom odmoru i uspjeh sigurno neće izostati.

 

3. Odmor , Odmor i Odmor !

Tri puta napisana riječ odmor , odmor je jedna od najbitnijih stavki kako za početnike tako i za one koji se već duži period bave bodibuildingom.Bez odmora nema ni rasta. Zlatno pravilo: ”Mišići rastu dok se odmaraju, a ne dok se treniraju!”

 

4. Ako želite postići rezultate ne podcjenjuj te važnost pravilne ishrane!

Bez pravilne prehrane nećete uspjeti u cilju da gubite masti i gradite mišiće. Prehrana je ono što pruža materijal za oporavak, energiju i rast.

 

5. Pravilno korištenje suplementa!

Suplementi mogu imati jako bitnu ulogu ako se koriste kako treba i koliko treba. Uz veliki broj dostupnih suplemenata danas, veoma je teško odabrati jedan koji stvarno ima efekat kao što je navedeno u njegovoj reklami. Svaki od njih obećava kako će vam sagorjeti višak sala, povećati mišićnu masu ili učiniti vas zdravijim. Ukoliko ste početnik OVDJE možete pročitati listu suplemenata koje vam mi preporučujemo.

 

 

Pored ovih savjeta preporučujemo vam i početnički trening program koji možete pročitati OVDJE !