jessica-biel-workout4x5Opseg struka od 66 cm, bokovi od 91 centimetra najjači su aduti Jessice Biel. Supruga Justina Timberlakea 13 je na listi najboljih stražnica Hollywooda.
Na njenom tijelu zavide joj milioni žena širom svijeta stoga smo se odlučili napisati trening program kojim se vodi ova poznata glumica.

 

 

 

 

 


Trening program Jessice Biel se sastoji od mješavine pliometrijskog treninga i treninga sa tegovima koji izvodi 2-3 puta sedmično.
Pored standardnog trening programa Jessica Biel se još bavi jogom  (dva do tri puta sedmično utorakom i srijedom u poslijepodnevnim satima).
Primjetit ćete da svaki svoj trening Jessica Biel počinje sa blagim kardio vježbama i sa iskoracima. Ovo radi da bi održala nizak procenat masti u svome tijelu.

*Jessica Biel – Trening program – Ponedeljak *


Prvi krug vježbi

1.Kardio vježbe (jogging)             1 set – 5 minuta
2.Hodajući iskorak –                      4 seta- 15-20 ponavljanja
3.Čučanj                                           4 seta – 30 sekundi
4.Sklekovi                                         4 seta – 20 ponavljanja
5.Plank                                              4 seta – 30 sekundi

Drugi krug vježbi
1.Veslanje u pretklonu sa dvoručni tegom   4 seta- 15 ponavljanja
2.Zgibovi                          4 seta – 8 ponavljanja
3.Čučanj                            4 seta – 15 ponavljanja

Treći krug vježbi
1.Bočni skokovi                       4 seta – 10 ponavljanja
2.Trbušnjaci                             4 seta – 20 ponavljanja

*Jessica Biel – Trening program – Utorak*

Kardio trening
1.Šprint        2 seta – 200 metara
2.Šrint          2 seta – 100 metara
3.Skokovi na stepenice  2 seta – 20 ponavljanja

Poslijepodne – Yoga

 

*Jessica Biel – Trening program – Srijeda*


Prvi krug vježbi
1.Kardio vježbe (jogging)             1 set – 5 minuta
2.Hodajući iskorak –                      4 seta- 15-20 ponavljanja
3.Čučanj                                           4 seta -30 sekundi
4.Potisak za ramena sa bučicama 4 seta – 8 ponavljanja  


Drugi krug vježbi
1.Sklekovi                                                                                  4 seta – 15 ponavljanja
2.Iskorak sa medicinskom loptom ( sa okretom)           4 seta – 10 ponavljanja
3.Plank                                                                                      4 seta – 30 ponavljanja

Treći krug vježbi
1.Čučanj sa bučicama                                                       4 seta – 10 ponavljanja
2.Jednoručno veslanje bučicama u pretklonu             4 seta -10 ponavljanja
3.Podizanje nogu na vratilu                                           4 seta – 20 ponavljanja

*Jessica Biel – Trening program – Četvrtak*
1.Trčanje   5 km

Poslijepodne Yoga

*Jessica Biel – Trening program – Petak*

Prvi krug vježbi
1.Kardio vježbe (jogging)             1 set – 5 minuta
2.Hodajući iskorak –                      4 seta- 15-20 ponavljanja
3.Čučanj                                           4 seta – 30 sekundi
4.Sklekovi                                         4 seta – 20 ponavljanja
5.Plank                                              4 seta – 30 sekundi

Drugi krug vježbi
1.Veslanje u pretklonu sa dvoručni tegom   4 seta- 15 ponavljanja
2.Zgibovi                          4 seta – 8 ponavljanja
3.Čučanj                            4 seta – 15 ponavljanja

Treći krug vježbi
1.Bočni skokovi                       4 seta – 10 ponavljanja
2.Trbušnjaci                             4 seta – 20 ponavljanja