Najnovije

  • Kućni trening za žene #12

    7. Avgusta 2018.

    Ideja ovog serijala “Kućni trening za žene” jeste da se djevojkama i ženama koje iz određenog razloga nisu u mogućnosti da treniraju u teretani ili fitness centru omogući slikovit i progresivan serijal treninga koje će moći izvoditi kući.  (više…)

  • Pogledajte kako postava “Plaćenika” izgleda danas, a kako je izgledala u mlađim danima

    7. Avgusta 2018.

    Plaćenici (The Expendables) je akcijski film Sylvestera Stallonea o grupi plaćenika koji idu srušiti sa vlasti vojnog diktatora. Film je svojevrsna posveta akcijskim filmovima iz 1980-ih i početka 1990-ih, te okuplja glumačku ekipu veterana iz takvih filmova kao što su Dolph Lundgren, Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, Jackie Chan te mlađe snage Jason Statham, Jeta Lija i…

  • Činjenice o fitnessu, treningu i zdravom načinu života

    7. Avgusta 2018.

    1. Trening produžava život. Istraživanja su pokazala da ljudi koji treniraju žive daleko duže od onih koji se ne bave sportom i treningom. 2. Vežbanje poboljšava vaš imuni sistem, kvalitetu sna i moždane funkcije. 3. Redovno treniranje će vam pomoći kod depresije i anksioznosti, riješit će vas stresa, te poboljšati vaš kardiovaskularni sistem i smanjiti…

  • Zanimljive činjenice o ljudskom organizmu

    7. Avgusta 2018.

    Naredne činjenice pokazuju koliko je naše tijelo zapravo savršen stroj, te koje blagodati su nam darovane samo po rođenju. U period od samo 24 sata tijelo uradi sljedeće: (više…)

Sagorite masti – naizmjeničnom šemom unosa ugljikohidrata

0

Radi se o poprilično jednostavnoj filozofiji: naizmjenično unosite niske i visoke količine ugljikohidrata u različitim danima dok pri tome unosite adekvatne količine proteina i umjerene količine masti.Na ovaj način vi ste u mogućnosti da svoje tijelo stavite u posebno stanje u kojem ćete imati snažan anabolički odgovor. Ovakav način ishrane će vam omogućiti istovremeno da očuvate mišićnu masu i da sagorijevate višak sala. Jedan krug traje 4 dana, a ukupni broj krugova se kreće od 7 do 14 u ovisnosti od željenih rezultata.

 

Prvi dan

Umjereni unos ugljikohidrata: 3 g po 1 kg vaše težine
Umjereni unos proteina: 2.2 g po 1 kg vaše težine
Nizak unos masti: 0.6 g po 1 kg vaše težine
Vaše tijelo dobiva dovoljno energije kako bi normalno funkcionisalo. Obroci bi trebali biti česti (4-6 puta dnevno).

Drugi dan

Nizak unos ugljikohidrata:: 1 g po 1 kg vaše težine
Visok unos proteina: 3 g po 1 kg vaše težine
Nizak unos masti: 0.6 g po 1 kg vaše težine

Drugog dana ćete ograničiti unos ugljikohidrata. Visoki unos proteina će spriječiti degradaciju mišića kako se oni ne bi koristili kao energija. Nizak unos ugljikohidrata i masti će osigurati određenu količinu energije, a pri tome će se tijelo natjerati da koristi ranije pohranjene masti kao izvor energije.

Treći dan

Nizak unos ugljikohidrata:: 1 g po 1 kg vaše težine
Visok unos proteina: 3 g po 1 kg vaše težine
Nizak unos masti: 0.6 g po 1 kg vaše težine

Radi se o istoj šemi kao i za drugi dan. Tijelo koristi glukozu koja se nakupila u krvi, te glikogen iz jetre i mišića. Nakon što se potroše, tijelo počinje koristiti salo kao izvor energije. Masti se razlažu na glicerol i masne kiseline, što se dalje pretvra u oksidiranu glukozu.

Četvrti dan

Visoki unos ugljikohidrata: 8-10 g po 1 kg vaše težine
Umjereni unos proteina: 2.2 g po 1 kg vaše težine
Nizak unos masti: 0.4 g po 1 kg vaše težine

Ovo je najugodniji dan u ciklusu. Umjereni unos proteina i visoki unos ugljikohidrata. Tijelo obnavlja izgubljeni glikogen i mišiće, tako što aktivno koristi ugljikohidrate i pohranjuje ih kao glikogen. Konverzija ugljikohidrata u masti je minimalna jer se 1 gram glikogena veže za 4 grama vode. Stoga koristite ovaj dan da odradite veoma intenzivan trening.

Osnova ovog naizmjeničnog principa ishrane jeste da se tijelo ne navikne na konstantan unos kalorija, kako se metabolizam ne bi usporio. Važna napomena je da ovakav princip ishrane zahtjeva i intenzivan trening.

// workout.ba

Koristite ovu formu da ostavite vaš komentar

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.