Postoje dvije vrste propadanja na razboju i razlikovanje istih je važna stvar. Prva vrsta propadanja je namijenjena za prsa , a druga za triceps. Iz razloga što obje ove vježbe pripadaju u grupu složenih vježbi, preporučljivo je da budu dio vašeg trening programa.
Propadanje je vježba koju možete raditi sa vlastitom težinom ili sa dodatnim opterećenjem ( zavisno od vaše snage i spremnosti).

Osnovna razlika između propadanja za prsa i propadanja za triceps leži u dubini pokreta. U nastavku teksta ćemo vam detaljnije objasniti način izvođenja ovih vježbi.


Propadanje za prsa
*Startna pozicija je da zaključate ruke u laktovima i spustite noge .
*Kod propadanja koja pogađaju donji dio vaših grudi, torzo mora biti blago nagnut prema naprijed.
*Spuštajte se skroz do poda dok ne osjetite istezanje u predjelu prsa.

Propadanja na razboju za tricepse
*  Za vježbanje tricepsa na razboju nije potrebno naginjati tijelo prema naprijed, već je potrebno da vaše tijelo bude što više uspravno.
*  Nemojte se spuštati niže od momenta kada vam nadlaktice postanu paralene sa podom.

Napomena : Prije izvođenja vježbi propadanja preporučeno je da dobro zagrijete vaša ramena.

 

Video sa prikazom propadanja za prsa i propadanja za triceps: