Najnovije

  • visokoproteinskaishrana

    Visokoproteinska ishrana – kratki vodič

    16. Novembra 2016.

    Kada je riječ o važnim makronutrijentima teško da možete naći korisniji nutrijent od proteina i to je tako sa razlogom. Protein osim što pomaže u održavanju i izgradnji mišićnog tkiva, također je esencijalan za zdravlje i funkciju ćelija. (više…)

  • fb_img_1478520315546

    Banja Luka BJJ Open Championship 2016: 19 medalja za Bosnae Team United Pound for Pound team

    7. Novembra 2016.

    Proteklog vikenda Banja Luka je bila domaćin otvorenog prvenstva u u brazilskoj jiu jitsi. Radi se o turniru koji se održao po prvi put u ovom gradu i to u organizaciji Sportskog saveza FENIX iz Banja Luke. Domaćin se pobrinuo da organizacija bude na besprijekornom nivou, zbog čega se nadamo da će ovaj turnir postati…

  • bjj-vs-bodybuilder

    Strength war: Bodybuilder vs Jiu-Jitsu

    1. Novembra 2016.

    U novoj epizodi strength war vidjet ćete okršaj klasičnog bodibildera (NABBA bodybuilder Matt Smedley) i praktikanta brazilske jiu jitse J.T. Tenacitya. Takmičenje će se odraditi u obje discipline po tri vježbe u svakoj. U videu ispod pogledajte ko je izašao kao pobjednik. :) (više…)

  • fb_img_1477918399475

    Super ukusni i zdravi doručak

    31. Oktobra 2016.

    Stranica zdrawi kutak vrlo često objavljuje zanimljive i zdrave kombinacije obroka. Ovaj put su objavili super ukusnu verziju doručka ili međuobroka sa kojom se možete igrati te dodati i nešto svoje. Radi se o hranjivom i nutritivno bogatom obroku koji će zadovoljiti svačije potrebe. (više…)

Trening sa vrećom

treningvreca 0

U videu ispod pogledajte primjer treninga koji možete odraditi u kućnom dvorištu sa vrećom koju možete sami napraviti. Crna vreća je teška 45 kg, a bijela 22 kg. Odličan način da se odmorite od tegova. Ovim vježbama sa vrećom možete dodati još neke bodyweight vježbe i kreirati si odličan trening.

10 bodyweight treninga koje će koristiti vašem grappling-u

bodyweight-gracie 0

Članak je pripremio Will Safford, certificirani trener za snagu i kondiciju, koji ujedno trenira i BJJ pod Andre Galvaom. Will se specijalizirao za trening mobilnosti, sprečavanje povreda i snagu i kondicioniranje sa girjom.

Trening sa girjom (kettlebell-om) judo olimpijca

girja 0

Matt D’Aquino je višestruki judo šampion Australije i Okeanije te olimpijac na olimpijadi 2008. godine u Pekingu. Judom se bavi 23 godine, te nosi zvanje 3 dan crnog pojasa, dok je ljubičasti pojas u brazilskoj jiu jitsi. U svojim pripremama snage i kondicije mnogo pažnje posvećuje treningu sa girjama (kettlebellom ili ruskim zvonom). Naglašava kako je girja posebno korisna za vježbače koji se bave grappplingom.

Legendarna leđa Phil Heath-a

philheathleđa 0

Kada je Phil “The Gift” Heath prvi puta ušao u utrku za Mr. Olympia titulu u 2008. godini, on je već imao 6 godina bodibilding iskustva iza sebe. Postao je prvi novajlija koji je bio plasiran u top 3, te je naredne godine smatran favoritom. Ipak, trebalo mu je tri godine da se domogne trofeja. Kada je osvojio svoj prvi Sandow trofej u 2011. godini, pobjedom protiv svog žestokog rivala i mentora Jay Cutlera, odluka je pala nakon što je zaključao svoj dvostruki biceps i raširio svoje latove.

10-minutni trening za trbušnjake

trbusnjaci 0

Ukoliko želite isklesane trbušnjake bit će vam potrebno nešto više od samog smanjivanja procenta tjelesne masti tako što ćete sagorijevati više kalorija nego konzumirate. Tokom treninga će biti potrebno da jako pogodite vaš trbušni zid, sa velikim brojem ponavljanja, superserijama, te iz što više uglova. U ovom treningu ćete izvoditi četiri vježbe u dvije superserije.

Trening program Cristiano Ronalda

crtrening 0

Možete ga voliti ili mrziti, ali to ne mijenja činjenicu da je Cristiano Ronaldo fudbalska zvijezda. On je jedan od najbržih i tehnički najpodkovanijih fudbalera današnjice. Pored fudbala, Ronaldo je veliki zaljubljenik u fitness. On vjerovatno ne bi bio ono što danas jeste da godine i godine nije uložio u iscrpljujuće treninge kako u teretani tako i izvan nje.

Anketa

Kako vam se dopada novi workout.ba logo?

  • Odličan je. (50%, 9 Votes)
  • Volio/la bih majicu sa takvim logom. (28%, 5 Votes)
  • Može proći. (11%, 2 Votes)
  • Ne sviđa mi se. (11%, 2 Votes)

Ukupno glasača: 18

Loading ... Loading ...
PIK

Motivirajući citati

“Za dvadeset godina, bit ćete više razočarani stvarima koje niste učinili nego onima koje jeste. Zato isplovite iz sigurne luke. Istražujte. Sanjajte. Otkrijte.”

— Mark Tven
error: Sadržaj je zaštićen od kopiranja.