-Intenzivna fizička aktivnost u jutarnjim satima natjerat će vas da doručkujete obilno i zdravo, a osim toga, pokrenut će vaše tijelo koje će od vas tijekom cijelog dana tražiti obilje hranjivih tvari.

– Vježbanje ujutro povećava raspoloženje i nivo energije za ostatak dana.

– Jutarnje vježbanje ubrzava rad srca i metabolizma. Pretjerane kalorije ćemo trošiti na početku dana, nakon čega ćemo dobiti novu dozu energije i svježine.

– Tijelo je najodmornije ujutro. Poslije veoma važnog odmora u toku noći vaše tijelo će biti 100% svježe i spremno za jutarnje vježbe.

– Vježbanje ujutro utiče na bistrinu uma i bolju koncentraciju, tako da ćete i pshički biti bolje pripremljeni za nove izazove.

– Bićete zadovoljniji samim sobom, jer znate da činite nešto za dobro za sebe i svoj organizam.

-Nakon vježbanja lagano se istegnite, bilo bi odlično ako ste to u mogućnosti na pilates lopti.

-Vježba ujutro zahtjeva ranije ustajanje, pa ćete i prije postati umorani i navečer ranije leći i kvalitetnije spavati.

Ukoliko nemate vremena za puni jutarnji trening onda odaberite neki manje zahtjevan 15-20 minutni trening. Počnite dan sa razgibavanjem, sklekovima, trbušnjacima ili trčanjem. Nakon određenog vremena primetićete koliko vam samo tih 20 minuta poboljšava stanje vašeg uma i tijela.

Odaberite vježbanje ujutro i osjećajte se dobro cijeli dan! 😀