U ovom članku ćemo vam navesti nekoliko početničkih grešaka prilikom kupovine suplementa. Mnoge početnike će primamiti razni natpisi na suplementima , velika obećanja ali jedno morate da znate :  Suplementi mogu mnogo da Vam pomognu, ali oni ne mogu da zamjene hranu. Dakle, ishrana je uvijek na mjestu broj 1, pa tek onda sve ostalo.

1.Suplementi sumnjivog kvaliteta

Na tržištu (posebno našem) se mogu naći proizvodi koji su dostupni po veoma niskim cijenama. Takvi proizvodi su jako sumnjivog kvaliteta. Pisano pravilo je da svi kvalitetni proizvodi imaju svoje kopije. Uzmimo naprimjer velike kompanije mobitela kao što je samsung , Iphone. Prije nego što izađu orginalne verzije tih mobilnih aparata već se pojave kopije koje nude “ISTO” ali po znatno manjim cijenama. Tako odprilike funkcioniše i tržište suplemenata. Popularni brendovi poput Optimum Nutrition-a ili MyProtein su česta meta kopija. Nemojte nasjedati na te prevare, dobit ćete nekvalitetan proizvod, sumnjivog sastava i u vrlo čestom slučaju jako lošeg ukusa.

2.Prevelika očekivanja

Neko vaš bliži vam je rekao da mu je neki suplement pomogao jako puno? To je vjerovatno i istina , ali morate  imati u vidu da suplementi ne deluju na svakoga isto, te da jedan suplement nekome može savršeno odgovarati, dok na vas naprimjer neće imati isti efekat. Također kao što smo napočetku članka rekli :  ishrana je uvijek na mjestu broj 1, suplementi su dodatci ishrani koji će vam pomoći!!!

3.Prekomjerno konzumiranje

Odmah na početku uzimamo najčešći primjer prekomjernog konzumiranja a to je uzimanje whey proteina više od 4-5 puta dnevno. Proteinska “čvrsta” hrana nema zamjenu, kao i da tijelo ne može da iskoristi preveliku količinu proteina odjednom. Višak proteina također ide u salo pa iz tog razloga ne preporučujemo više od 3 doze dnevno whey proteina. Doziranje zavisi od osobe do osobe, te njenih dnevnih potreba.Najbolje je testirati suplemente i njihovo doziranje te vidjeti koja doza vama najviše odgovara. Uglavnom ne bi smo trebali prelaziti previše preporučenu dnevnu dozu nekog suplementa.

4.Najskuplji proizvod znači najbolji rezultat?

Vrlo česta greška kod početnika je njihovo mišljenje da svaki skupi proizvod znači brže i bolje rezulate. Ovo nije uvijek pravilo. Iskusniji čitaju sastav , upoređuju proizvode , testiraju ih. Ukoliko to uradite vidjet ćete da možete na početku uštediti veliku količinu novca.

5. Da li znate koji vam je prioritet?

Također nema potrebe da trošite novac na neki preworkout suplement a niste se obezbjedili onim osnovnim suplementima. Morate znati koji su vam prioriteti , koji vam je krajni cilj i prema tome određujete koju ćete suplementaciju uzimati. Ne možete naprimjer kupiti NO reaktor a zanemariti kupovinu aminikiselina ili whey proteina. Obavezno odredite svoje prioritete !

Ukoliko vam trebaju savjeti ili preporuke u vezi suplementacije? Potražiti ih besplatno na našoj facebook stranici i izbjegnite početničke greške:

download

ili nas dodajte na ovaj facebook profil : 

logocrni.fw_//workout.ba