Sportski napitci vam neće pomoći da trčite brže. Oni će jednostavno nadomjestiti nutritivne spojeve koje ste izgubili tokom vježbanja. No, postoje napitci koji vaš trening uistinu mogu učiniti djelotvornijim. Osim što trebate unositi adekvatnu količinu vode, svakako uvedite ove napitke u svakodnevnu prehranu kako bi vaši treninzi bili što djelotvorniji.

Sok od trešnje

Svaki dan popijte 2.5 šoljice soka od trešnje u razdoblju od sedmicu dana ako se pripremate za maraton ili polumaraton. Ovaj sok će vam pomoći u povećanju izdržljivosti. Istraživanja su pokazala da sportaši koji piju sok od trešnje imaju bolju izdržljivost i osjećaju manje bolova nakon treninga. Fitokemikalije iz soka od trešnje ublažavaju upalu u tijelu, što znači da će se tijelo prije oporaviti i biti spremno za idući trening.

Obrano mlijeko

Popijte 2 do 4 šoljice obranog mlijeka odmah nakon treninga snage. Proteini će ubrzati oporavak mišića, a kalcij i vitamin D će pomoći u jačanju kostiju i pospješiti potrošnju masti.

Zeleni čaj

Popijte 3 do 4 šoljice zelenog čaja dnevno tokom dana i obavezno prije treninga. Kofein iz zelenog čaja će vam pomoći da duže vježbate. Također, potrošit ćete više masnog tkiva, zahvaljujući katehinima koji pospješuju potrošnju masti, naročito tokom aerobnog vježbanja.

Limunada sa đumbirom

Dodajte ½ kaščice naribanog đumbira u 230ml limunade. Najbolje bi bilo da ovaj napitak pijete svaki dan. Đumbir ima odlično protuupalno djelovanje i može ublažiti bolove u mišićima nakon treninga za čak 25%.

Kafa

Kafu pijte svaki dan, naročito prije treninga. Dnevno popijte 3 do 4 šoljice kafe. Kofein će pospješiti izdržljivost i ukloniti umor. To će vam pomoći da duže vježbate i postignete bolju kondiciju.

Izvor: centar-zdravlja.net