Svi znamo koliko ponekad kardio trening može biti dosadan. Na svu sreću postoje vrlo efikasni treninzi za gubitak kilograma, a koji su ujedno i izazovni. Jedan takav princip treninga je tzv. PHA ili Peripheral Heart Action trening. Sa PHA treningom možete graditi mišićnu masu dok ujedno trenirate i svoj kardiovaskularni sistem.

PHA predstavlja intenzivan oblik kružnog treninga dizajniran tako da tjera protok krvi u različite dijelove vašeg tijela dok mijenjate vježbe. Na ovaj način se kreira zahtjevan kardiovaskularni trening, dok ujedno trenirate i snagu.

Osnovna ideja je da se koriste kompleksne vježbe i da se prelazi što brže sa jedne vježbe na drugu. U početku možete praviti jednominutne pauze između vježbi, a zatim ih postepeno snižavati tokom treninga.

U PHA sistemu treninga, vježbači izvode kružni trening tako što kombiniraju vježbe za gornji i donji dio tijela. Tako sastavljene vježbe čine jedan krug koji se obično ponavlja 4-5 puta.  Primjer PHA treninga:

 

Clean & Military Press 10 ponavljanja


Čučanj 10 ponavljanja


Zgibovi sa opterećenjem 10 ponavljanja


Jednoručni zamasi bučicom 10 ponavljanja

 

Stojeći podizanje listova 10 ponavljanja


Trbušnjaci 10 ponavljanja

 

Radite ovaj program 3 puta sedmično i izbjegavajte kardio u danima odmora. Prije početka treninga se adekvatno zagrijte. Nakon 6-8 sedmica, uzmite sedmicu odmora.

// workout.ba