U nekim prethodnim člancima smo govorili o važnosti istezanja prije svakog treninga, i iz tih članaka smo naučili da je istezanje i zagrijavanje ključ pravilnog treninga. U ovome članku donosimo vam pet razloga zašto biste se trebali istezati prije svakog treninga:

1.Istezanje poboljšava izgled

Istezanje izdužuje mišiće, dajući im duguljasti i izdefinisani oblik kada ih kontrahujete.

shutterstock94528738

2.Istezane poboljšava zdravlje

Istezanje će boboljšati zdravlje tako što poboljšava vaše sposobnosti za izvođenjem bilo koje trening rutine: aerobnog treninga: plivanje, trčanje, bicikliranje, ili anaerobnog: dizanje tegova, sprintevi itd.

Heart-Health

3.Istezanje je odlična prevencija povreda

Većina svakodnevnih ozljeda tokom treninga su istezanje mišića, uganuće zgloba, mišićna nategnuća i nagnječenja, a sve je tu u većini slučajeva upravo uzrokovano nedovoljnim istezanjem prije treninga. Sportisti koji se redovno istežu prije treninga imaju 50% manje šanse da pretrpe bilo koju od navedenih povreda.

shutterstock63741418

4.Strečing je jedan od tipova zagrijavanja

Istezanje se tretira kao jedan od vidova zagrijavanja prije treninga ili kao proces hlađenja poslije treninga. Istezanje prije treninga poboljšava i unapređuje neuro-mišićnu koordinaciju, a istezanje poslije treninga pomaže kod prevencije upale mišića i poboljšava process oporavka od stresa (treninga).

18bestspan-articleLarge

5.Kroz strečing možemo uživati

Ukoliko se radi ispravno, možemo uživati tokom istezanja. Često smo se istezali odmah nakon buđenja, dok smo još u krevetu, i to je bio lijep osjećaj, a ovaj osjećaj ugodnog istezanja možete priuštiti sebi prije I poslije svakog treninga.

Stretching-before-bed-for-a-good-nights-sleep