1. Redovno konzumiranje gaziranih pića

Ne može vam proći jedan dan a da ne popijete neki od gaziranih napitaka? Ako je kod vas takav slučaj, onda se sigurno ne odnosite na ispravan način prema vašem tijelu. Sudeći prema istraživanjima, konzumiranje jedne ili dvije čaše gaziranih pića dnevno izaziva rast obima vašeg struka najmanje pet puta u odnosu na ljude koji to ne praktikuju. Razlog ovome je taj da visoki nivo šećera koji se unese gaziranim pićima više izaziva osjećaj gladi, i tako jedemo više nego što bismo trebali. Također, gazirana pića ”bez šećera” (sa umjetnim sladilima) izazivaju osjećaj gladi, tako da na kraju to bude jednako i kao da smo konzumirali gazirano piće sa šećerom. Ukoliko zaista osjećate potrebu da pijete sokove, onda umjesto gaziranih konzumirajte prirodne sokove od voća, vodu sa limunom ili mentom. Tako ćete napraviti vašem sopstvenom tijelu uslugu i sveukupno poboljšati vašu zdravstvenu sliku.

Tumbler_of_cola_with_ice

 

2. Konzumiranje velikih porcija jela umjesto malih

Ukoliko ste od onih koji u restoranima naručuju samo velike porcije, onda je to još jedna loša navika kojoj trebate stati u kraj. Istraživanje je pokazalo da pretili ljudi u 95% slučajeva jedu ekstra velike obroke umjesto srednjih ili malih. Nebitno da li jedete u restoranu ili kod kuće, morate povesti računa o tome koliku porciju obroka ćete pojesti. Jednostavno objašnjenje: tijelo i metabolizam nemaju sposobnost da svare obimnu količinu hrane u kratkom vremenskom periodu, i onda se u tom procesu stvaraju veće zalihe tjelesne masti nego je to slučaj ukoliko konzumirate manje obroke. Jedite manje obroke kako bi vaše tijelo imalo vremena da cijeli obrok svari, ukoliko nakon malog obroka ponovo osjećate glad-popijte čašu vode!

Plate-large-med-small

3. Konzumiranje hrane kasno uvečer

Tačno je da tijelo troši kalorije i dok spava. Međutim, ukoliko ste unijeli obilan obrok neposredno pred spavanje, sve kalorija što bi tijelo potrošilo-trošit će upravo iz obroka koji ste upravo pojeli. Kako biste ovo spriječili, izbjegavajte jelo kasno navečer, a ukoliko se ipak odlučite za to-pojedite manji obrok.

Eating-late1

 4. Konzumiranje hrane kada ste tužni, ljuti ili uznemireni

Česta pojava je da ljudi u pomenutim situacijama pribjegavaju visokokaloričnoj hrani kako bi se prividno smirili. Ako ste nekoliko puta uhvatili sebe kako praktikujete ovo, sljedeći put pokušajte da izbjegnete takve obroke, jer tada ne jedete zato što ste gladni, nego što osjećaj sitosti smanjuje ove emocije. Umjesto ovoga postoje bolje solucije kod takvih situacija: popijte čašu vode, pričajte sa prijateljima ili jednostavno izađite u šetnju. Izaberite bilo koju aktivnost koja ne uključuje konzumiranje hrane kako biste zaustavili sebe u prejedanju i unošenju suvišnih kalorija koje vam ustvari i nisu potrebne.

eat4

5. Nedovoljna količina sna

Odrasloj osobi je potrebno sedam do devet sati svakodnevnog sna. Ukoliko ne spavate dovoljno, povećava se nivo kortizola (hormona stresa) i tako uzrokuje da vaše tijelo zahtijeva određene količine šećera. Ako ovo uzmemo u obzir, onda je nedostatak sna jedan od glavnih uzroka nepoželjnog debljanja.

 

Health-Problems-No-Sleep-410x290