Obrok prije treninga ima jednaku važnost kao i onaj obrok koji dolazi poslije treninga. Ukoliko ne unesete odgovarajuće nutrijate prije treninga imat će te problema sa održavanjem tempa u toku treninga, te problema sa povećanjem mišićne mase.

Kada jedete pravu hranu u pravim količinama kao što će te uskoro naučiti, te hranjive tvari mogu ponuditi niz prednosti, uključujući :

1.)Više energije tokom treninga – ukoliko napunite svoje potrebe za glikogenom prije treninga to može značajno povećati nivo energije koju će te imati tokom treninga.
2.) Nećete izgubiti teško zarađene mišiće- Kada je vježbanje intenzivno, pogotovo sa velikim težinama, tijelo je u kataboliziranom okruženju, što može dovesti do razgradnje vaših mišića. Solidan obrok prije treninga može spriječiti razgradnju mišića i poboljšati nivo energije kao i ubrzati oporavak.
3.) Povećava rast mišićne mase –
Unos proteina prije treninga može pomoći pri snabdijevanju aminokiselina u krvotok, što može unaprijediti sintezu proteina.

Obrok prije treninga treba da se sastoji od : proteina i ugljikohidrata.

obrok prije treninga

Primjeri obroka prije treninga :

-Omlet koji ćemo pomiješati zajedno sa mjericom whey proteina.
-2 čitava jaja , 2 bjelanca , niskokalorični sir , grejp
-riba , riža
-tjestenine, piletina

Vodite računa da obezbjedite sebi i instant energiju kroz voće prije samog početka treninga.